افتتاح ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد؛ سال۱۴۰۰

کد خبر: 
۳۴۱۴
معاون وزیر راه و شهرسازی وعده داد؛

افتتاح ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد؛ سال۱۴۰۰

افتتاح ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد؛ سال ۱۴۰۰

معاون وزیر راه و شهرسازی وعده داد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در صورت تامین اعتبار در سال ۱۴۰۰ افتتاح شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علی نبیان در بازدید از پروژه ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مردم خرم‌آباد و مسئولین استان افتتاح این ورزشگاه بوده که پیگیر تأمین منابع برای تکمیل پروژه بودیم.

وی گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با استاندار لرستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان داشتیم و وعده داده بودیم که قبل از پایان سال ۹۹ بازدیدی از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و بروجرد داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی افزود: تأمین منابع مالی سبب می‌شود مقداری پروژه‌ها طویل زمان پیدا کنند؛ هم‌اکنون این پروژه ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع و در هشت طبقه بنا شده و ساختمان اصلی آن ۹ هزار و ۹۷۰ مترمربع و مساحت ساختمان جنبی ورزشگاه ۸۲۰ متر مربع است.

نبیان با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری به پایان خواهد رسید، گفت: برنامه‌ریزی شده که سال آینده این ورزشگاه افتتاح شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ میلیارد تومان برای این پروژه ورزشی هزینه شده است، افزود: تلاش دولت این است که بتواند با تأمین منابع آن وعده خود را عملیاتی کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: تجهیزات مورد نیاز از جمله چراغ و صندلی‌ها خریداری شده است؛ نیاز است استان نیز همکاری کند به عنوان مثال برای چمن زمین ورزشگاه نیاز به منابع آبی است و مسئولان استان علاوه بر آب؛ برق این پروژه را تأمین کنند.

نبیان گفت: در سیلاب فروردین دو سال گذشته مردم لرستان دچار خسارت شدند، ما نیز با مشاور صحبت کردیم و طرح‌هایی ارائه داده شد که همزمان با بهره‌برداری ورزشگاه، جمع‌آوری آب‌های سطحی اطراف ورزشگاه در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: با مدیر کل راه و شهرسازی لرستان نیز صحبت شده برای محور مواصلاتی از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان مسیر دسترسی آماده سازی شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
ورزشی - وزارت راه و شهرسازی - پروژه های نیمه تمام - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم