افتتاح مجموعه ورزشی بزرگ «طیب» در خرم‌آباد

با تلاش مدیریت شهری مرکز لرستان صورت گرفت؛
افتتاح مجموعه ورزشی بزرگ «طیب» در خرم‌آباد

افتتاح مجموعه ورزشی بزرگ «طیب» در خرم‌آباد

طی مراسمی مجموعه بزرگ ورزشی طیب در «پشته حسین آباد» به همت شهردار خرم‌آباد با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار زرک، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در این مراسم با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای موجب شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» با قدردانی از شهرداری خرم‌آباد و شورای اسلامی شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در محله کمتر برخوردار «پشته حسین آباد» افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هرچه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش کنند.

مجموعه ورزشی طیب بخشی از کمبودهای محله حسین آباد را جبران می‌کند

«داریوش بارانی بیرانوند» نیز در آیین افتتاح مجموعه ورزشی «طیب»، گفت: شهرها و مدیریت شهری در دنیا به‌عنوان کانون‌های توزیع خدمات، نقش بسیار مهمی در تثبیت مفهوم عدالت دارند و مدیریت شهری بسیار مصمم است که در ارتقای کیفیت زیست شهروندان اثرات خود را تقویت کند.

وی ادامه داد: در این راستا تمرکز ویژه‌ای بر رفع مشکلات محلات حاشیه‌ای شهر داریم.

شهردار خرم‌آباد با ابراز تأسف بیان کرد: کمبود سرانه‌های عمومی‌ ازجمله فضای سبز و فضاهای ورزشی از مهم‌ترین مشکلات محله «پشته حسین‌آباد» است که مجموعه ورزشی طیب بخشی از این کمبودها را جبران می‌کند.

«بارانی بیرانوند» افزود: این مجموعه ورزشی شامل زمین فوتبال، زمین والیبال و تنیس روی میز است که نقش مهمی در جبران کمبود سرانه ورزشی‌ در جنوب شهر خرم‌آباد خواهد داشت‌.

وی، با اشاره به اینکه تلاش مجموعه مدیریت شهری خرم‌آباد در طول این دوره، بر توزیع عادلانه خدمات و بازآفرینی به‌ویژه در محلات هدف است، افزود: تلاش می‌کنیم با کار تیمی و همدلی، مجموعه شهری را از یک کانون نارضایتی به یک نقطه امید برای مردم تبدیل کنیم.

شهردار خرم‌آباد اضافه کرد: به‌واسطه مجموعه اقدامات سال گذشته، مردم امروز از مجموعه مدیریت شهری، رضایت نسبی دارند؛ اما، این نقطه آغاز است و این اعتماد عمومی تقویت خواهد شد.

«بارانی بیرانوند» با اشاره به اینکه محله «پشته حسین‌آباد» از بزرگ‌ترین محلات غرب کشور  است که از سرانه ورزشی مناسب برخوردار نیست افزود: این محله زمانی کانون پرورش استعدادهای فوتبال بوده است؛ اما، امروز با کمبود سرانه‌های عمومی مواجه است.

وی خاطر نشان کرد: لذا مجموعه مدیریت شهری، اقدام به ایجاد این مجموعه ورزشی کرده است که می‌تواند سرانه فضاهای ورزشی را ارتقا دهد.

به گفته شهردار خرم‌آباد، مجموعه ورزشی چندمنظوره طیب با مساحت ۳۶۰۰ مترمربع و هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال و از منابع داخلی شهرداری شده است.

«بارانی بیرانوند» در پایان تأکید کرد: ما، در توسعه فضاهای ورزشی در شهر خرم‌آباد مصمم هستیم و اقدامات مدیریت شهری در بوستان‌های «فردوسی» و «معلم» خود گویای این جمله و تأییدی بر توسعه ورزش‌های همگانی توسط مدیریت شهری شهر خرم‌آباد است.

پایان پیام /

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم