افتتاح طرح گازرسانی به ۱۸ روستای دلفان 

کد خبر: 
۴۳۸۲
با حضور مسئولان انجام شد؛

افتتاح طرح گازرسانی به ۱۸ روستای دلفان 

افتتاح طرح گازرسانی به ۱۸ روستای دلفان 

طرح گازرسانی به ۱۸ روستای شهرستان دلفان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری زرک، امروز چهارشنبه آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به ۱۸ روستای شهرستان دلفان با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم شهرستان‌های سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار دلفان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

«سید موسی خادمی» استاندار لرستان در حاشیه این مراسم گفت: با در نظر داشتن اینکه ایران کشوری غنی به لحاظ منابع نفت و گاز است و به منظور پیشگیری از وارد آمدن خسارت به جنگل‌ها و منابع طبیعی، ضرورت دارد تأمین سوخت روستاهای دور افتاده استان به خوبی انجام پذیرد.

وی اظهار داشت: با بهره‌برداری از طرح گازرسانی به ۱۸ روستای دلفان، بخش اعظم روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

استاندار لرستان در ادامه تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای شهرستان با هدف رفاه مردم منطقه و در گام بعدی حرکت به سمت ایجاد اشتغال و سرمایه‌‌گذاری صورت گرفته که امیدواریم این امر در آینده به خوبی محقق شود.

وی افزود: در مراسم امروز، طرح گازرسانی به ۱۸ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و با احداث یک ایستگاه تقلیل فشار با اجرای ۳۹ هزار متر شبکه پلی اتیلن و ۸ هزار شبکه فلزی به بهره برداری رسید.

استاندار لرستان یادآور شد: در چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در زمینه گازرسانی به روستاهای استان صورت گرفته و به گواه آمارها، اقدامات انجام شده طی این چند سال با تمامی کارهای قبل از آن برابری می‌کند.

خادمی به موضوعات مرتبط با تأمین آب شرب مناطق روستایی استان به ویژه در شهرستان دلفان پرداخت و گفت: شهرستان دلفان از مناطق پر باران استان است و نباید از نظام تخصیص و سرمایه گذاری در این زمینه محروم بماند.

علی نجاتی /

 

برچسب‌ها: 
شرکت گاز لرستان - استانداری لرستان - گازرسانی روستایی - دلفان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم