افتتاح دادگاه بخش زاغه، تکمیل کننده امنیت منطقه

کد خبر: 
۲۷۲۳
معاون قضایی در امور توسعه حل اختلاف دادگستری لرستان

افتتاح دادگاه بخش زاغه، تکمیل کننده امنیت منطقه

معاون قضایی در امور توسعه حل اختلاف دادگستری لرستان، افتتاح دادگاه بخش زاغه را تکمیل کننده امنیت این منطقه عنوان کرد.
 
به گزارش خبرنگار زرک؛ کاکولوند که در مراسم افتتاح دادگاه عمومی بخش زاغه سخن می‌گفت، اظهار داشت: اعضای محترم شورای حل اختلاف نزدیک به ۱۵ سال جای خالی دادگاه را در این بخش پُر کرده‌اند که از تلاش این عزیزان قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دادگاه عمومی بخش زاغه با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان تاسیس شد، گفت: افتتاح دادگاه در این بخش نقطه عطفی برای مردم است؛ چرا که از نزدیک طعم عدالت را می‌چشند و افتتاح این دادگاه امنیت را در منطقه تکمیل می‌کند.

معاون قضایی در امر توسعه حل اختلاف دادگستری لرستان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های این دادگاه با همت رئیس کل دادگستری استان آماده شد، افزود: از امروز مقابله و مبارزه با مخلان نظم و امنیت، حمل کنندگان سلاح، تیراندازی، قتل، سرقت، منازعه دست جمعی و ... با وجود دادگاه و دسترسی آسان مردم به آن با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

کاکولوند با اشاره به اینکه رئیس دادگاه بخش جانشین مدعی‌‌العموم است، گفت: جانشین مدعی العموم می‌تواند به مسائل و معضلات فراوانی ورود کرده و با کمک سایر دستگاه‌ها به آن مسائل و مشکلات پایان دهد.

وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم همه دستگاه‌ها و نهادها با رئیس دادگاه عمومی بخش زاغه تعامل و همکاری خوب و سازنده‌ای داشته باشند.

این مراسم که با حضور معاون قضایی در امور توسعه حل اختلاف دادگستری لرستان، فرماندار خرم‌آباد، امام جمعه شهر زاغه و جمعی از مسئولان این شهر برگزار شد، دادگاه عمومی بخش زاغه افتتاح و «محمد رومیانی» به عنوان رییس دادگاه عمومی بخش زاغه معرفی شد.

علی سبزواری/

 

برچسب‌ها: 
دادگستری لرستان - زاغه - دادگاه عمومی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم