افتتاح بزرگترین کارگاه فرش دستباف زندانیان کشور در لرستان

کد خبر: 
۵۲۲۷
مدیرکل زندان‌های استان خبر داد؛

افتتاح بزرگترین کارگاه فرش دستباف زندانیان کشور در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل زندان‌های لرستان از آزادی بیش از هزار و ۸۶۰ زندانی بدهکار مالی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «عبدالمجید کشوری» امروز پنج شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان کشوری و رسول زاده و همچنین تبریک انتصاب رئیس کل دادگستری استان لرستان، به تشریح اقدامات صورت گرفته و مسائل زندان‌های لرستان پرداخت.

وی گفت: در چند سال اخیر اقدامات مهمی در زندان‌های استان به ویژه در بحث اشتغال صورت گرفته که به عنوان نمونه می‌توان به اشتغال ۶۲ درصدی زندانیان در سال گذشته و نیز پرداخت دستمزد بابت اشتغال به زندانیان اشاره کرد.

مدیرکل زندان‌های لرستان، افزود: بزرگترین کارگاه فرش دستباف زندانیان کشور در استان لرستان افتتاح شده و این در حالی است که این استان قطب تولید فرش کشور نبوده است.

وی عنوان کرد: در این دوره مدیریت بیش از هزار و ۸۶۰ زندانی بدهکار مالی با فعالیت مددکاران و کمک‌های ستاد دیه و خیرین از زندان‌های لرستان آزاد شده‌اند که زحمات مددکاران در این حوزه قابل تقدیر است.

کشوری سپس به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در مجموعه زندان‌های لرستان اشاره کرد و همچنین در مورد حقوق شهروندی در زندان‌ها، گفت: هر چقدر حقوق شهروندی و کرامت انسانی زندانیان حفظ شود، در کاهش آسیب‌های اجتماعی و باز سازگاری اجتماعی زندانیان می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل زندانهای لرستان - فرش دستباف - عبدالمجید کشوری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم