اعلام طرح‌های تحقق شعار سال دستگاه‌های اجرایی طی هفته آینده

کد خبر: 
۶۶۴۴
استاندار لرستان بیان کرد:

اعلام طرح‌های تحقق شعار سال دستگاه‌های اجرایی طی هفته آینده

اعلام طرح‌های تحقق شعار سال دستگاه‌های اجرایی طی هفته آینده

استاندار لرستان گفت: تحقق شعار سال مورد نظر مقام معظم رهبری در این استان با جدیت پیگیری و طی یک هفته آینده دستگاه‌های اجرایی طرح‌های خود را در حوزه‌های مختلف برای تحقق این شعار اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به دستور جلسه این شورا برای استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در تحقق شعار سال افزود: یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم در جهش تولید، اطلاع‌رسانی است.

وی با اشاره به اینکه شعار سال ۱۴۰۳ همانند یک دهه گذشته حول محور «اقتصاد» نامگذاری شد، بیان کرد: امسال نقش مردم در مسیر ارتقای جایگاه اقتصادی کشور، پررنگ‌تر از گذشته ترسیم شد و معیشت آنها بیش از پیش مورد تأکید قرار گرفته شده است.

زیویار با تاکید بر اینکه ایده‌پردازی و ارائه راهکارهایی برای تحقق این شعار در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است بیان کرد: ظرف یک هفته آینده دستگاه‌های اجرایی استان طرح‌های خود را در حوزه‌های مختلف برای تحقق شعار سال اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه هرگاه مردم در میدان حضور داشته باشند هیچ خدشه‌ای در اساس کشور وارد نخواهد شد بیان کرد: استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل استان و شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال اثرگذار خواهد بود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
طرح دستگاه های اجرایی - تحقق شعار سال - اطلاع رسانی - مردم - اقتصاد - زیویار - استاندار لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم