اعلام آمادگی یک اسپانسر به سرمایه گذاری در رشته والیبال

کد خبر: 
۷۱۳۱
رئیس هیات والیبال لرستان لرستان خبر داد؛

اعلام آمادگی یک اسپانسر به سرمایه گذاری در رشته والیبال

کامران احمدیان رئیس هیات والیبال لرستان

رئیس هیات والیبال استان لرستان گفت: جذب اسپانسر که همواره یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های اهالی این رشته ورزشی بود در دستور کار قرار گرفت و یک سرمایه‌گذار آمادگی دارد دو سوم هزینه‌های باشگاه‌ها در سطوح مختلف را تقبل نماید.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «کامران احمدیان» - عصر روز دوشنبه بیستم مرداد- در آیین تجلیل از اعضای کمیته روابط عمومی هیات والیبال لرستان که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: ۱۰ هزار ورزشکار در رشته والیبال در سطح استان فعالیت دارند که از این تعداد چهار هزار ورزشکار سازماندهی و شش هزار ورزشکار تا به حال سازماندهی نشده‌اند.

وی با بیان این‌که با سازماندهی تمامی ورزشکاران فعال به دنبال تحقق اهداف این هیات هستیم، افزود: ۶۴۰ نفر مربی و ۴۳۰ نفر داور نیز در تمامی سطوح در استان فعالیت دارند.

«احمدیان» با اشاره به فعالیت تمامی هیات‌های شهرستانی، افزود: ۱۳ دوره آموزشی مربی گری در سطوح مختلف به میزبانی لرستان برگزار شده است.

وی گفت: اعزام دو تیم در بخش آقایان و بانوان به آکادمی‌ها کشوری و قرار گرفتن در بین ۸ تیم برتر کشور از جمله موفقیت‌های این هیات به شمار می‌رود.

رئیس هیات والیبال لرستان به همکاری مطلوب این هیات در زمینه برگزاری جشنواره شمیم خانواده سپاه به میزبانی لرستان اشاره و بیان کرد: هم‌چنین دور مقدماتی مسابقات آقایان و بانوان در سطوح مختلف را در لرستان میزبانی کرده‌ایم.

«احمدیان» با بیان این‌که فرهنگ سازی در بین هیات‌های ورزشی مغفول مانده است، گفت: در سنوات عدم وجود خانه والیبال یکی از چالش‌های پیش روی این هیات بود که با تلاش‌های صورت گرفته این مهم در این دوره از فعالیت هیات محقق شد.

وی به سرمایه گذاری در هیات والیبال با هدف معرفی ورزشکاران و استعدادهای برتر به تیم‌های ملی اشاره و گفت: امیرمحمد رمضانی بازیکن تیم ملی نوجوانان کشور با کسب مقام دوم در این رقابت‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌ها در این رشته ورزشی در حال تحقق است.

«احمدیان» خاطر نشان نمود: درب هیات والیبال بر روی همه ورزشکاران و علاقمندان به رشته والیبال باز است و از بخش خصوصی و دولتی می‌خواهیم برای شکوفایی و توسعه ورزش، این هیات ورزشی را مورد حمایت قرار دهند.

در پایان این آئین از اعضای کمیته روابط عمومی هیات والیبال با اهدا لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد.

خبر: اکبر بابایی مفرد

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
هیات والیبال لرستان - کامران احمدیان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو


 

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم