اعطای احکام جدید رؤسا و دبیران کمیته‌های هیئت والیبال لرستان

کد خبر: 
۵۶۷۹
طی مراسمی صورت گرفت؛

اعطای احکام جدید رؤسا و دبیران کمیته‌های هیئت والیبال لرستان

اعطای احکام جدید رؤسا و دبیران کمیته‌های هیئت والیبال لرستان

در نشستی با حضور کامران احمدیان رئیس هیئت والیبال لرستان، احکام جدید رؤسا و دبیران تعدادی از کمیته های این هیئت اعطاء شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک از روابط عمومی هیئت والیبال لرستان؛ در این نشست ضمن اعطای احکام جدید رؤسا و دبیران کمیته‌های هیأت والیبال لرستان در خصوص برنامه‌ریزی و چگونگی برگزاری لیگ والیبال استان بحث و تبادل نظر شد.

کامران احمدیان رئیس هیئت والیبال لرستان در این نشست با محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین؛ اظهارکرد: توسعه محوری در هر کشوری بمنظور پیشرفت جامعه هدف در راستای بکارگیری نیروی انسانی خود را نشان می‌دهد.

وی با یادآوری اینکه در جوامع توسعه یافته؛ انسان محور توسعه است، تصریح کرد: قطعا ورزش و رشته والیبال نیز جزیی از کل جامعه به‌شمار می‌رود که با نیروهای انسانی کارآمد در جایگاه‌های مختلف ازقبیل مربیان، داوران، بازیکنان و سایر کادر مدیریتی، اجرایی و فنی به رشد بالنده و تعالی خواهد رسید.

احمدیان با اشاره به اینکه نیروی انسانی به‌عنوان بهترین سرمایه‌ برای والیبال ایجاد ارزش خواهند کرد، ادامه داد: کمیته‌های هیئت والیبال استان بایستی به صورت تخصصی و با برنامه‌ریزی دقیق و مدون وضعیت موجود را بررسی و وضعیت مطلوب را بررسی و با آگاهی از نقاط ضعف و قدرت، هدف خود را جهت رسیدن به وضعیت مطلوب مشخص نمایند.

رئیس هیئت والیبال لرستان لازمه رسیدن به اهداف مدنظر در ورزش را داشتن برنامه‌ریزی دقیق، مطالعات دقیق علمی، نیاز سنجی و پشتکار دانست و افزود: تمام تلاش دست اندرکاران هیأت والیبال استان، برنامه‌ریزی منسجم در جهت برگزاری مسابقات لیگ والیبال و شناسایی استعدادهای این ورزش در لرستان است.

احمدیان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت افتتاح خانه والیبال شهرستان خرم‌آباد گفت: با تلاش‌های صورت گرفته هیئت والیبال و نیز تعامل سازنده مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس اداره ورزش شهرستان خرم‌آباد شاهد افتتاح خانه واليبال در استان بودیم.

گفتنی است که در این دیدار اعضای هیئت رئیسه؛ رؤسا و دبیران کمیته‌های هیأت والیبال استان به بیان نقطه نظرات خود پیرامون چگونگی پیشبرد و توسعه ورزش والیبال، ضرورت آموزش و شناسایی استعدادهای این ورزش و نیز لزوم هم‌افزایی بیشتر رؤسا و دبیران کمیته‌ها پرداختند.

بر اساس این گزارش، نشست رسمی این هیئت که عصر دوشنبه ۲۷ آذرماه با حضور کامران احمدیان رئیس هیئت، آقایان حسین نیک ضمیر، باقر فتحی و خانم ها فریده جلدانی، صبا عطایی اعضای هیئت رئیسه، آقای علی رحمانیان دبیر هئیت و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
ورزشی - والیبال لرستان - کامران حیدریان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم