اعزام ۶۰ پزشک و پرستار لرستانی به خاک عراق

کد خبر: 
۵۳۲۱
رئیس علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

اعزام ۶۰ پزشک و پرستار لرستانی به خاک عراق

اعزام ۶۰ پزشک و پرستار لرستانی به خاک عراق

خرم‌آباد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اعزام ۶۰ پزشک و پرستار لرستانی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، بهرام دلفان امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: اولین تیم فوریت‌های پزشکی استان شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، هفت‌دستگاه آمبولانس، با حضور ۲۰ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی به مرز مهران و آبادان اعزام شدند.

دلفان، گفت: دومین تیم اعزامی نیز شامل ۴۰ نفر پزشک و پرستار است که در خاک عراق برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۱۸ موکب در خاک عراق اعزام خواهند شد.

وی بیان داشت: استان لرستان در مسیر کاروان‌های اعزامی به مرز قرار دارد، لذا دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام توان در خدمت زائران عزیز خواهد بود و علاوه بر خدمت‌رسانی رایگان به مردم، ما هم اکنون شاهد اعزام یک اتوبوس آمبولانس و هفت‌دستگاه آمبولانس همراه با کارشناسان فوریت‌های پزشکی استان به مرز عراق هستیم و به‌زودی شاهد دومین تیم اعزامی نیز خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، پوشش مسیر تردد و پیاده‌روی اربعین در جاده‌های مواصلاتی استان با حضور ۷۰۰ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی را، از دیگر اقدامات این دانشگاه در این ایام دانست.

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان - بهرام دلفان - اربعین ۱۴۰۲

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم