اعزام تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم لرستان

کد خبر: 
۲۵۵۳
ملک آرا خبر داد؛

اعزام تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم لرستان

اعزام تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم لرستان

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به مناطق محروم لرستان همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سرهنگ عبدالوحید ملک آرا امروز یکشنبه اظهار داشت: تیم‌های درمانی و بهداشتی بسیج جامعه پزشکی در طول سال و به مناسبت‌های مختلف به مناطق محروم و حاشیه نشین اعزام می‌شوند تا علاوه بر ویزیت بیماران نیازمند، داروهای مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار دهند.

وی گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی ۲۰ تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند که این تیم‌ها شامل پزشک، پرستار، کارشناس تغذیه و کارشناس مامایی است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم مناطق محروم عنوان کرد: با اعزام این تیم‌ها، پنج هزار عدد ماسک نیز در بین مردم نیازمند روستا و حاشیه شهر توزیع می‌شود.

ملک‌آرا گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۰ تیم پزشکی، درمانی و بهداشتی به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند که در بین تیم‌های اعزام شده، تیم‌های تخصصی و فوق تخصصی نیز خدمات مورد نیاز را در این مناطق ارائه داده‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان افزود: تاکنون بالغ بر ۱۵۵ هزار و ۷۱۱ نفر با این طرح غربالگری شده‌اند، اجرای طرح شهید سلیمانی در کاهش ابتلا و مرگ و میز ناشی از کرونا نقش بسیار مهمی داشته است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
عبدالوحید ملک آرا - بسیج جامعه پزشکی - سردار سلیمانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم