اضافه شدن سه بازیکن به تیم خیبر خرم‌آباد 

کد خبر: 
۳۳۵۴
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال خیبر خرم‌آباد اعلام کرد؛

اضافه شدن سه بازیکن به تیم خیبر خرم‌آباد 

اضافه شدن سه بازیکن به تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد 

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال خیبر خرم‌آباد اعلام کرد: برای حضور قدرتمند در نیم فصل رقابت‌های دسته یک باشگاه‌های کشور با سه بازیکن جدید و با تجربه قرارداد امضا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک به نقل از روابط عمومی باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد، فرزاد محمدی مهاجم نیم فصل اول ماشین سازی تبریز، احسان جودکی کاپیتان تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید پیکان تهران و مرتضی غلامعلی تبار مدافع سابق ملوان بندرانزلی با عقد قراردادی به جمع بازیکنان خیبر پیوستند.

فرزاد محمدی مهاجم است و سابقه بازی در تیم‌های ماشین سازی تبریز، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، کوثر خرم‌آباد و مس کرمان را دارد، وی در فصل ۹۷ لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، با به ثمر رساندن ۱۱ گل نقش بسزایی در نتایج و جایگاه تیم ۹۰ ارومیه در جدول رده بندی داشت.

همچنین رضا جودکی از بازیکنان آکادمی باشگاه پیکان است که از رده نوجوانان تا بزرگسالان برای این تیم به مدت هشت سال به میدان رفت، این بازیکن در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فصل ۹۹ در جمع پیکانی‌ها حضور داشت.

مرتض غلامعلی تبار دیگر بازیکن جدید خیبر، سابقه بازی در تیم‌های ملوان بندرانزلی، نفت آبادان، نساجی قائم‌شهر، پارس جنوبی جم و تیم ملی دانشجویان ایران را در کارنامه دارد.

پیش‌تر روزبه شاه علیدوست کاپیتان پیشین سایپا تهران نیز با عقد قرارداد رسمی تا پایان فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به جمع بازیکنان خیبر خرم‌آباد اضافه شده بود.

باتوجه به نزدیک شدن تعطیلات نیم فصل، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور نیازمند خرید و بکارگیری بازیکنان باتجربه در پست‌های مختلف است.

خیبر خرم‌آباد از ۱۶ بازی ابتدای فصل، سه برد، پنج باخت، هشت تساوی، ۱۵ گل زده و ۱۴ گل خورده دارد و با ۱۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
ورزشی - فوتبال - خیبر خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم