استقبال شهرداری از شهروندان مطالبه‌گر

کد خبر: 
۴۸۱۱
شهردار خرم‌آباد مطرح کرد:

استقبال شهرداری از شهروندان مطالبه‌گر

استقبال شهردار از شهروندان مطالبه‌گر

شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری از شهروندان مطالبه‌گر که مشکلات ساکنان شهر و محلات را پیگیری کنند، استقبال می‌کند و در این راستا از روشن‌دل ساکن شهر به عنوان الگوی شهروند مسئولیت‌پذیر تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سعید فتوحی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یاسر بسطامی روشن‌دل خرم‌آبادی نمونه بارز شهروند مسئولیت‌پذیری است که خدمات ارزنده‌ای با رویکرد مطالبه‌گری ارائه و نگارش مقالات تحلیلی و علمی به منظور حل مشکلات محلات کم‌برخوردار خرم‌آباد به‌ویژه محله پاچنار را انجام داده است.

وی افزود: مجموعه شهرداری قدردان فعالیت‌ها و زحمات این شهروند است که با رعایت اخلاق، مطالبه در مسیر درست و حسن همکاری با شورای اسلامی شهر و شهرداری، معضلات محلات کم‌برخوردار شهر را به گوش ما رسانده است.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه شهرداری در حد توان به این مشکلات رسیدگی و اقدام به رفع آنها می‌کند، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های وی بخشی از مشکلات زیست‌محیطی، جمع‌آوری نخاله و زباله، نصب سطل زباله، آسفالت و سنگ‌فرش معابر سطح شهر از جمله خیابان زاگرس و نام‌گذاری بخشی از معابر محلات انجام و موجب رضایتمندی ساکنان شده است.

فتوحی گفت: شهرداری از شهروندان مطالبه‌گر که مشکلات ساکنان شهر و محلات را پیگیری کنند، استقبال می‌کند.

به گزارش زرک، یاسر بسطامی از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر خرم‌آباد است. تندیس این شهروند مسئولیت‌پذیر از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری تقدیم وی شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
شهرداری خرم آباد - سعید فتوحی - مناطق کم برخوردار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم