استاندار لرستان می‌خواست جیب‌مان را هم بزند

کد خبر: 
۲۸۱۸
دبیر با انتقاد از عدم حمایت استاندار لرستان از کشتی:

استاندار لرستان می‌خواست جیب‌مان را هم بزند

رئیس فدراسیون کشتی در نشست هم اندیشی با رؤسای هیأت‌های کشتی لرستان

رئیس فدراسیون کشتی از عدم حمایت استاندار لرستان از ورزش کشتی انتقاد کرد و گفت: او کمک که نکردند هیچ، می‌خواست جیب‌مان را هم بزند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ علیرضا دبیر امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با رؤسای هیأت‌های کشتی لرستان در سخنانی با انتقاد از بی‌توجهی و عدم حمایت استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از ورزش کشتی استان، اظهار داشت: یکی از بدبختی‌های کشتی گیران لرستانی، استاندار این استان است و بهتر است در چنین شرایطی با هم اختلاف نداشته باشید و روی پای خود بایستید.

وی، بیان داشت: من «پول بگیر کسی و جیره خوار کسی نیستم»، در سمنان که ورزش کشتی در آن خیلی مطرح نیست، استاندار دو میلیارد تومان به این ورزش اختصاص داد، فرماندارش هم ۲۵۰ میلیون تومان به کشتی کمک کرد، در حالی‌که استاندار لرستان کمک که نکردند هیچ، می‌خواست جیب‌مان را هم بزند.

مدیرکل ورزش باید وزن داشته باشد

رئیس فدراسیون کشتی از سوی دیگر با انتقاد از ترک جلسه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، عنوان کرد: مسئولی به خرم‌آباد می‌آید، مدیرکل باید وزن داشته باشد و بفهمد که وقتی من صحبت می‌کنم، جلسه را ترک نکند البته که «مشت نمونه خروار» است، دقیقاً استاندارتان هم به همین‌گونه بود.

دبیر، خطاب به هیأت‌های کشتی لرستان گفت: بدانید در کدام استان هستید، کشتی‌گیران و بزرگان کشتی در کنار هم بایستید، یک‌دست شوید می‌توانید یقه‌شان را بگیرید، هر چه همدیگر را بزنید وضعیت کشتی از این بدتر می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
ورزشی - فدراسیون کشتی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم