از شنبه آینده صنوف لرستان با شرایط جدید بازگشایی می‌شود

کد خبر: 
۷۱۷
استاندار لرستان خبر داد:

از شنبه آینده صنوف لرستان با شرایط جدید بازگشایی می‌شود

از شنبه آینده صنوف لرستان با شرایط جدید بازگشایی می‌شود

استاندار لرستان از ادامه داشتن طرح تعطيلي بازارها تا شنبه خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا، از شنبه آینده کسب و کارها با شرایط جدید بازگشایی می‌شود که خواستار همکاری مردم در اجرای طرح تا آن زمان هستیم.

به گزارش خبرنگار زرك، سيد موسي خادمی در تماس تلفنی با خبر ساعت ۲۳ استان اظهار داشت: مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خوب عمل کرده‌اند و از همکاری آنها صمیمانه سپاسگزاریم.

استاندار لرستان بیان داشت: همچنين در بحث مقابله با ویروس کرونا عملکرد اصناف، بازاریان و کسبه برای تعطیلی بازار علیرغم مشکلات اقتصادی بوجود آمده، قابل تقدیر بوده و امیدواریم این همکاری تا شنبه ادامه داشته باشد.

خادمی ضمن اشاره به ادامه داشتن طرح تعطیلی بازارها تا شنبه تصریح کرد: بر اساس گزارشات واصله علیرغم همکاری خوب اصناف در تعطیلی بازار، برخی از کسبه‌ها بدون توجه به این طرح اقدام به بازگشایی مغازه‌های خود کرده که ممکن است سبب افزایش خطر شیوع بیماری کرونا و بی‌اثر شدن اقدامات انجام شده شود لذا از این افراد می‌خواهیم با مسئولان همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی در پایان افزود: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا، از شنبه آینده کسب و کارها با شرایط جدید بازگشایی می‌شود که خواستار همکاری مردم در اجرای طرح تا آن زمان هستیم.

محمدرضا گودرزي / زرك

برچسب‌ها: 
استانداري لرستان - سيد موسي خادمي - ويروس كرونا - كسب و كار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم