از سرگیری عملیات ساخت هتل صخره‌ای خرم‌آباد

کد خبر: 
۳۶۳۲
نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس خبر داد؛

از سرگیری عملیات ساخت هتل صخره‌ای خرم‌آباد

از سرگیری عملیات ساخت هتل صخره‌ای خرم‌آباد

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از مشکلات هتل صخره‌ای خرم‌آباد برطرف شده اضافه کرد: پنج هزار مترمربع زمین به این مکان اختصاص یافته و عملیات ساخت آن توسط سرمایه گذار جدید از سر گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ مهرداد ویسکرمی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: یکی از مشکلات لرستان تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی و گردشگری است که هتل صخره‌ای خرم‌آباد به عنوان نماد شکست طرح‌های گردشگری در استان بود که حدود ۱۸سال به صورت نیمه کاره رها شده است.

وی گفت: سرمایه گذار فعلی برای توسعه هتل، درخواست پنج هزار مترمربع زمین داشت که مورد موافقت مسئولان استانی قرار نگرفته بود.

وی افزود: به درخواست سرمایه گذار، بنده به این مسئله ورود کرده و پس از بازدید از هتل، در طول سال گذشته، جلسات متعددی با حضور تمام مسئولان که در این حیطه نقش داشتند، برگزار شد و در نهایت زمین با نظر کارشناسان، بر اساس کاربری گردشگری آن قیمت گذاری شد.

ویسکرمی ادامه داد: مقرر شد طبق ماده ۲۲، در قالب اجاره به شرط تملیک پنج ساله، طی یک قرارداد رسمی و شفاف و پس از پرداخت قیمت کارشناسی اعلام شده به ایشان واگذار شود.

وی اظهار کرد: فعلا مانعی برای ادامه کار برای سرمایه گذار محترم وجود ندارد و خوشبختانه پس از برطرف کردن مشکل بیمارستان مهرگان خرم‌آباد با بانک ملت، امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۰مشکل یکی دیگر از نمادهای شکست سرمایه گذاری در استان برطرف شد و براساس قول مساعد سرمایه‌گذار جدید عملیات اجرایی آن به زودی از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - هتل صخره ای - نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس - مهرداد ویسکرمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم