از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه استقبال می‌کنیم

کد خبر: 
۴۵۲۸
مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان:

از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه استقبال می‌کنیم

علی اکبر باقری مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان گفت: از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان استقبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علی اکبر باقری در دیدار با هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری که صبح امروز پنج‌شنبه در محل اداره‌کل ثبت اسناد و املاک لرستان برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگی با کارشناسان رسمی دارد.

وی ادامه داد: حساسیت امورات کارشناسی در اداره‌کل ثبت اسناد و املاک با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، به مراتب از دادگستری هم بیشتر است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با اشاره به اینکه در حوزه‌های راه و ساختمان، کارخانجات و اموال منقول بیشتر از سایر حوزه‌ها با کارشناسان در ارتباط هستیم گفت: همواره به استفاده از کارشناسان رسمی تاکید داریم و خوشبختانه امورات مربوطه سریع‌تر به نتیجه می‌رسد.

باقری افزود: اخیرا در مجلس شورای اسلامی قانون امنیت قضایی به تصویب رسیده که در صورت تایید شورای نگهبان، با حجم قابل توجهی از مراجعه‌کنندگان جهت صدور سند اراضی کشاورزی مواجه خواهیم بود که بنا داریم در این زمینه با برون‌سپاری امورات مربوطه به کارشناسان آن‌ها را به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته در زمینه‌ی برون‌سپاری نقشه عرصه تجربیات خوبی داریم، تصریح کرد: بر همین اساس در زمینه‌ی صدور اسناد اراضی کشاورزی هم در صورت تصویب نهایی، همین رویه را دنبال و از توان کارشناسان رسمی بهره خواهیم گرفت.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان در بخش دیگری از سخنانش با استقبال از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه عنوان داشت: بعضا در زمینه‌ی نظریه‌ی کارشناسی مشکلاتی وجود دارد که یکی از آن‌ها اختصار بیش از اندازه‌ی نظریه است که انتظار داریم دست‌کم توصیفی از ملک مورد نظر هم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل ثبت اسناد و املاک لرستان - علی اکبر باقری - قانون امنیت قضایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم