ازدواج برای جوانان سخت شده است

کد خبر: 
۵۱۳۵
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد:

ازدواج برای جوانان سخت شده است

ازدواج برای جوانان سخت شده است

خرم‌آباد - امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه ازدواج برای جوانان سخت شده است، تاکید کرد: مسئله شغل و مسکن، دغدغه‌ جوانان است و مسئولان باید برای رفع این مشکل گام بردارند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت‌الاسلام «بهروز شمسی فر» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: خداوند به کسانی که ایمان آورند و عمل صالح انجام دهند، در روز زمین جانشین قرار خواهد داد و حکومت از آن، آنها است، همان‌طور که قبلاً خداوند حکومت زمین را به صالحان داد و دینی که خدا برای آنها برگزیده در سراسر عالم گسترش پیدا می‌کند و امنیت و آسایش بعد از ترس و نگرانی بر زمین حاکم خواهد شد، با ظهور امام‌زمان (عج) این امر محقق خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، عنوان کرد: تهذیب، تحصیل و ورزش بر اساس سفارش مقام معظم رهبری برای جوان لازم است.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به مناسبت روز احسان و نیکوکاری، بیان داشت: بهترین احسان و نیکوکاری این است که برای جوانان زمینه تحصیل و ازدواج و شغل و مسکن فراهم شود.

حجت‌الاسلام شمسی فر، گفت: آنهایی که می‌توانند در این راه قدمی بردارند این فرصت را از دست ندهند، از ارگان‌هایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، تأمین اجتماعی و مراکز نیکوکاری که در این مسیر قدم بر می‌دارند قدردانی می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه، ازدواج برای جوانان سخت شده است خطاب به مسئولان گفت: کاری کنید که جوان ما به‌راحتی بتواند ازدواج کند.

حجت‌الاسلام شمسی فر، افزود: مسئله شغل و مسکن جوان، دغدغه‌ای است برای جوانان و خانواده‌ها، مسئولان با تمام توان در این مسیر گام بردارند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
خطبه های نماز جمعه - ازدواج - جوانان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم