ارسال گزارش هشداری سازمان بازرسی لرستان به ادارات

کد خبر: 
۴۰۵۳
چند رسانه‌ای؛

ارسال گزارش هشداری سازمان بازرسی لرستان به ادارات

ارسال گزارش هشداری سازمان بازرسی لرستان به ادارات

بازرس کل استان لرستان از ارسال گزارش هشداری سازمان بازرسی استان به دستگاه‌های اجرایی خبر داد و تأکید کرد: ادارات به اجرای این گزارش‌ها مکلف هستند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سعید رازانی امروز یکشنبه در نشست خبری در سخنانی با اشاره به پیگیری موضوع ترک فعل از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: این امر در سطح همه مدیران لرستان از سوی سازمان بازرسی مورد پیگیری و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امر از مسائل جزئی سطح شهر تا مسائل کلی و کلان مورد پیگیری قرار می‌گیرد افزود: تلاش ما این است که هر جا به نفع مردم است خیلی از موضوعات را پیگیری کنیم.

رئیس سازمان بازرسی لرستان با تاکید بر اینکه این مسائل را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم ادامه داد: اعتقاد ما این است که صرف مکاتبه با مدیر یک دستگاه ممکن است که مشکلی را حل نکند و نمونه این امر را در رابطه با تخریب پل آیت‌الله کمالوند انجام دادیم و آنقدر موضوع را پیگیری کردیم که جریان تردد روی پل به صورت ایمن برقرار شد.

رازانی با تاکید بر اینکه ترک فعل از سوی مدیر به معنای ترک وظیفه قانونی است گفت: ترک وظیفه قانونی به تعداد ادارات در استان زیاد است، به طور مثال در قانون شهرداری‌ها، وظایف زیادی برای شهرداری پیش‌بینی شده است، منابع طبیعی، مدیریت امور اراضی، راه و شهرسازی، راهداری و… نیز به همین‌گونه هستند.

وی بیان داشت: در چند ماهه گذشته و در موضوعات مختلف، گزارش‌های هشداری برای دستگاه‌های اجرایی مختلف مالیاتی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، شهرداری، راهداری و... ارسال کرده‌ایم.

رئیس سازمان بازرسی لرستان با اشاره به اینکه در این نامه‌های هشداری، اعلام کرده‌ایم که وظیفه قانونی دستگاه این است و این موضوع را باید رعایت کنید افزود: ضمن اینکه موارد هشداری به دستگاه‌ها اعلام می‌شود، باید نتیجه آن نیز به سازمان بازرسی اعلام شود.

رازانی با تاکید بر اینکه اعتقاد ما این است وظایف زیادی برای دستگاه‌های اجرایی در قالب قانون در نظر گرفته شده و ما به شدت در رابطه با ضرورت اجرایی شدن آنها پیگیر هستیم گفت: یکی از بحث‌هایی که پیگیری می‌کنیم بحث ساماندهی اطراف شهر و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است.

وی با بیان اینکه با ادارات مختلف جلسه برگزار می‌کنیم و هر جا احساس کنیم که ترک فعلی صورت می‌گیرد نامه هشداری به آن داده می‌شود عنوان کرد: دهها نامه و گزارش هشداری برای دستگاه‌های اجرایی ارسال کرده‌ایم.

رئیس سازمان بازرسی لرستان تاکید کرد: رسانه‌ها نگران نباشند، هر جای شهر دست بگذارید شما رد پای ما را برای رسیدگی خواهید دید.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سازمان بازرسی کل لرستان - سعید رازانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم