ارسال طرح‌های عمرانی فعال به روابط عمومی استانداری لرستان

کد خبر: 
۵۷۶۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اعلام کرد؛

ارسال طرح‌های عمرانی فعال به روابط عمومی استانداری لرستان

ارسال طرح‌های عمرانی فعال به روابط عمومی استانداری لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی تصاویر طرح‌های فعال خود را آماده و به روابط عمومی استانداری تحویل دهند. 

به گزارش پایگاه خبری زرک، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از برپایی نمایشگاه عکس طرح‌های عمرانی استان به منظور اطلاع‌رسانی و امید‌آفرینی میان مردم خبر داد. 

احمدرضا دالوند گفت: در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور با بیان اینکه تقریبأ همه طرح‌های مصوب سفر فعال است، گفت: طرح بیمارستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت از پیشرفت خوبی برخوردار است و امیدواریم تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: این دو طرح بزرگ حدود ۵ هزار شغل ایجاد می‌کند که بخش قابل توجهی از مشکلات اشتغال در استان را مرتفع می‌کند.

معاون استاندار گفت: چهار‌خطه‌ها، پل دانشگاه لرستان، تقاطع غیر هم‌سطح خیابان شریعتی خرم‌آباد، سد تاج‌امیر، و کمندان از جمله طرح‌های فعال استان هستند که تاکنون دستگاه‌های اجرایی به درستی اطلاع‌رسانی نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه حوزه رسانه برای مجموعه استان از اهمیت زیادی برخوردار است، بر تعامل بیشتر روابط عمومی دستگاه‌ها با رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: به‌منظور ایجاد امید بین مردم لازم است زحمات دولت و نظام اطلاع‌رسانی شوند.

دالوند با تأکید بر لزوم ایجاد امید در جامعه توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی از برپایی نمایشگاه عکس طرح‌های عمرانی استان خبر داد و افزود: در این راستا دستگاه‌های اجرایی تصاویر طرح‌های فعال خود را آماده و بر اساس هماهنگی قبلی برای برپایی نمایشگاه به روابط عمومی استانداری تحویل دهند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
نمایشگاه طرح های استانی - استانداری لرستان - دستگاه های اجرایی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم