ارتشیان، آسمان را از صهیونیستی‌ها گرفتند

کد خبر: 
۶۶۷۶
فرماندار بروجرد:

ارتشیان، آسمان را از صهیونیستی‌ها گرفتند

ارتشیان، آسمان را از صهیونیستی‌ها گرفتند

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: نیروهای مسلح، ارتشیان و سپاهیان مخلص و مجاهد و نیروی انتظامی امروز آسمان را از رژیم صهیونیستی گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مسلم مرادی امروز (۲۹ فروردین‌ ماه) در مراسم رژه نیروهای مسلح بروجرد، اظهار کرد: امروز چشم امید کودکان غزه، یمن، سوریه، لبنان، عراق و مظلومان عالم به ملت ایران و نیروهای مسلح است.

وی بیان کرد: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا، کانون شرک و کفر هستند که از هیچ جنایتی دریغ نکرده‌اند. ملت ایران و نیروهای مسلح همیشه گوش به فرمان رهبری هستند و در ادامه راه نیز در مسیر رهبری و انقلاب حرکت خواهیم کرد.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عملیات صادق، دنیای غرب را سردرگم کرده است، گفت: حماس و حزب‌الله در این چند وقت با طوفان الاقصی زمین را از رژیم صهیونیستی گرفتند و شیعیان یمن، دریا را از آنها گرفتند و نیروهای مسلح، ارتشیان و سپاهیان مخلص و مجاهد و نیروی انتظامی امروز آسمان را از آنها گرفتند.

مرادی ادامه داد: با اقدام نیروهای مسلح، ابهت دشمنان درهم شکسته شد و این یک شعار نیست و واقعیت‌های امروز است و در مقابل هر اقدامی که انجام دهند پاسخی سخت دریافت می‌کنند.

وی اعلام کرد: امروز دشمن در حال یک عملیات روانی است که بر اذهان مردم و مسئولان تأثیرگذار باشد و تلاش دارد تا آن‌گونه که می‌خواهد این عملیات را تحلیل کند.

مرادی تأکید کرد: تا وقتی گوش به فرمان رهبرمان باشیم، استکبار جهانی و این رژیم منحوس کاری نخواهند کرد و امروز، روز ضعف و نابودی دشمن است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری بروجرد - مسلم مرادی - روز ارتش - رژه نیروهای مسلح

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم