اراذل و اوباش مستحق حبس هستند

کد خبر: 
۲۵۴۸
رئیس کل دادگستری لرستان:

اراذل و اوباش مستحق حبس هستند

محمد رزم رئیس کل دادگستری لرستان

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: اراذل و اوباش مستحق حبس و زندان هستند تا آرامش جامعه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمد رزم امروز یکشنبه که در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی شهرستان سلسله سخن می‌گفت، اظهار داشت: شهرستان سلسله از نظر تدین و فرهنگ به قم لرستان معروف است. این شهرستان دارای عارفان دینی چون آیت‌الله «بلندنظر»، آیت‌الله «پیشوایی» و «شیخ امید علی دکاموند» است.

وی در ادامه در خصوص کار قضاوت و سیاست‌های قوه قضائیه، تصریح کرد: سیاست قوه قضائیه حفظ کرامت انسانی، تکریم ارباب رجوع، مردم‌داری و حفظ حقوق شهروندی است.

قوه قضائیه با پشتیبانی مردم مقتدر است

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی و پشتیبانان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: قوه قضائیه با این‌گونه پشتیبانان مقتدر است.

رزم با تاکید بر اینکه قاضی باید عدالت و بی‌طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهد، بیان داشت: قضات باید از ظرفیت صلح و سازش بزرگان، ریش سفیدان و معتمدین در حل اختلافات استفاده کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف و تسریع پرونده‌های قتل‌های عمومی، گفت: باید در این پرونده‌ها سریعاً قاتل شناسایی، دستگیر و برای طی مراحل قانونی به دادسراها معرفی شوند.

باید با هرگونه تهدید امنیتی از سوی اراذل و اوباش برخورد شود

رئیس کل دادگستری لرستان در ادامه با بیان اینکه باید با هرگونه تهدید امنیتی از سوی اراذل و اوباش برخورد شود و در این رابطه هیچ‌گونه تخفیف مجازات و ارفاقی صورت نگیرد، عنوان کرد: اراذل و اوباش مستحق حبس و زندان هستند تا آرامش جامعه فراهم شود.

رزم، تصریح کرد: قضات باید جهادی و ولایی با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.

طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری لرستان، سید «احمد موسوی کفراج» به عنوان رئیس جدید دادگستری و «یونس آزادپور» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب سلسله معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
محمد رزم - دادگستری لرستان - شهرستان سلسله - یونس آزادپور

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم