ادامه منع تردد بین استانی تا پایان هفته 

کد خبر: 
۴۲۹۵
رئیس پلیس راه لرستان تاکید کرد؛

ادامه منع تردد بین استانی تا پایان هفته 

ادامه منع تردد بین استانی تا پایان هفته 

رئیس پلیس راه لرستان گفت: مقررات منع تردد استانی تا ساعت ۲۴ روز جمعه، پنج شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سرهنگ مصطفی دالوند اظهار داشت: با وجود پایان یافتن تعطیلات شش روزه، ممنوعیت‌های ترافیکی بین استانی تا پایان هفته پا برجا است و کماکان ورود خودورهای غیربومی به داخل استان و خروج خودروهای بومی از استان ممنوع است.

وی با اشاره به کاهش محسوس ترددها در مبادی ورودی و خروجی استان افزود: مردم با لغو سفرهای غیر ضروری در این مرحله از اجرای طرح، بیشترین همکاری و همراهی را با پلیس داشته‌اند.

رئیس پلیس راه لرستان ادامه داد: با توجه به حساسیت شرایط فعلی و تاکید ستاد مقابله با کرونا، در این مرحله از اجرای طرح علاوه بر اعمال جریمه یک میلیونی برای رانندگان متخلف، سعی شده رانندگان متخلف به شهرهای مبدا و محل سکونت عودت داده شوند.

سرهنگ دالوند تاکید کرد: تمام مجوزهای صادره توسط فرمانداری‌ها مبنی بر تردد بین استانی نیز از درجه اعتبار ساقط می‌شود و هموطنان به امید مجوزهای صادر شده از ۲۴ مرداد ماه تا پنج شهریور که پایان طرح است، راهی سفر نشوند زیرا از ادامه سفر آنها جلوگیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، استثنائاً افرادی کار ضروری دارند و این کارها جزو مواردی است که توسط وزارت کشور به فرمانداری‌ها ابلاغ شده، می‌توانند از تاریخ ۲۴ مرداد ماه به بعد از فرمانداری به صورت محدود و روزشمار مجوز تردد بگیرند.

رئیس پلیس راه لرستان گفت: منع تردد فقط مختص بین استان‌ها است و تردد بین شهرهای یک استان ممنوعیتی ندارد و همین طور تردد برای ناوگان بار و مسافر منعی ندارد.

سرهنگ دالوند افزود: مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا سه صبح در معابر درون شهری کلیه شهرهای استان همچنان در دستور کار است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرماندهی انتظامی لرستان - محدودیت ترافیکی - تردد وسایل نقلیه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم