اخطار و قطعی گاز ۱۵ مورد از ادارات لرستان

کد خبر: 
۵۸۰۹
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان اعلام کرد؛

اخطار و قطعی گاز ۱۵ مورد از ادارات لرستان

اخطار و قطعی گاز ۱۵ مورد از ادارات لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: از ابتدای آذر ماه سال جاری بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم به ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی این اماکن پرداختند.

 به گزارش پایگاه خبری زرک، «کرم گودرزی» با اشاره به بازدید یک هزار و ۵۱۱ مورد از ادارات و اماکن دولتی استان افزود: از این تعداد ۱۵ اداره اخطار دریافت کرده‌ و جریان گاز ۸ اداره استان به‌ علت رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه (دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد)، در مرحله اول اخطار کتبی صادر و در مراحل بعدی اقدام قانونی انجام خواهد شد.

گودرزی افزود: ادارات و سازمان‌ها ملزم به رعایت کردن دمای رفاه و بهینه نمودن سیستم‌های گرمایشی خود هستند و باید نسبت به روشن کردن سیستم گرمایشی یک ساعت قبل از شروع به کار اداره و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری اقدام کنند.

  وی با تأکید بر ضرورت رعایت الگوی مصرف بهینه و صرفه جویی با توجه به فصول سرد سال و افزایش مصرف گاز طبیعی در چند ماه آینده گفت: همه مشترکان گاز طبیعی استان باید با رعایت الگوی مصرف بهینه، شرکت گاز استان را در ارائه خدمات گازرسانی، بیش از پیش همراهی کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
قطعی گاز - ادارات لرستان - شرکت گاز لرستان - کرم گودرزی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم