اختلافات ادارات لرستان فقط در استانداری قابل پیگیری است

کد خبر: 
۱۱۱۸
‍ استاندار لرستان:

اختلافات ادارات لرستان فقط در استانداری قابل پیگیری است

استاندار لرستان گفت: موضوعات مورد اختلاف دستگاه‌های اجرایی صرفاً در استانداری قابل پیگیری است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی امروز دوشنبه که در نخستین جلسه ویدیو کنفرانس شورای اداری لرستان در سال ۹۹ سخن می‌گفت، اظهار داشت: بیماری کرونا و مقابله با آن که پس از برگزاری انتخابات مجلس شروع شد، پروژه سنگینی بود که با همکاری و همراهی مردم، کادر درمانی، اصناف و بازاریان، کسبه و همه دست‌اندرکاران عملکرد خوبی در این حوزه داشتیم و به موقع کنترل شد.

وی افزود: از سری اقدامات خوبی که در زمینه کرونا انجام شد، نمونه‌گیری هدفمند در استان بود و با ثبت رقم ۱۸.۱ درصد نسبت به میانگین کشوری، لرستان حائز آمار بهتری شد که نتیجه زحمات و تلاش دانشگاه علوم‌پزشکی در اجرای این طرح است .

وضعیت لرستان عادی نشده است
استاندار لرستان با اشاره به اینکه هنوز در استان وضعیت عادی نیست، بیان کرد: هرچند نسبت به روزهای آغازین ورود کرونا به استان آمار مبتلایان بسیار کمتر شده اما با توجه به اعلام آمارهای جدید، ضرورت دارد اصول بهداشتی رعایت شود تا شاهد همه‌گیری این بیماری نباشیم .

خادمی با بیان این‌که کرونا اثرات بدی داشته و اقتصاد، نیازمند صرفه‌جویی بیشتر است، افزود: فرمانداران و دست اندرکاران به گونه‌ای عمل کنند که با کنترل شرایط و مهار بیماری، آثار بد اقتصادی این ویروس هر چه سریع‌تر از چهره جامعه رفع شود .

از گران‌فروشی جلوگیری شود

وی با ضروری دانستن اهمیت تنظیم بازار تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان تغییر قیمت در برخی اقلام بازار گزارش شده که دستگاه‌های مرتبط ضمن بازرسی و کنترل بازار، از گران‌فروشی جلوگیری به عمل آورند.

استاندار لرستان با تأکید بر معرفی پروژه‌های بالای ۸۵ درصد پیشرفت جهت تکمیل تا پایان سال و ضرورت جذب اعتبارات سال ۹۸ عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی ملزم به جذب اعتبارات خود در بازه زمانی تعیین شده هستند که در صورت ناتوانی دستگاهی در اقدام به موقع، ضمن اختصاص ۵ درصد از اعتبار آن به دستگاه دیگر، با مدیر مجموعه نیز برخورد خواهد شد.

سالم‌ترین انتخابات برگزار شده در لرستان، انتخابات مجلس بود

خادمی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه سال پیش، خاطر نشان کرد: به گواه اطلاعات و آمار، یکی از سالم‌ترین و بی تنش‌ترین انتخابات برگزار شده در استان، این انتخابات بوده است که دارای کیفیت خوبی بود و دستگاه‌های اجرایی در نظر داشته باشند تا آغاز دوره جدید مجلس، کماکان همکاری خود را با نمایندگان حال داشته و در صورت لزوم اطلاعات مورد نیاز منتخبین جدید مردم را در اختیار آنها قرار دهند.

وی بازرسی استانداری را مرجع حل اختلاف دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: موضوعات مورد اختلاف دستگاه‌های اجرایی صرفاً در استانداری قابل پیگیری است و هرگونه مراجعه به دستگاه قضا و پرداخت هزینه در این خصوص تخلف محسوب می‌شود و در صورت لزوم، استانداری معرفی پرونده مورد اختلاف را به دستگاه قضا انجام خواهد داد./

پايان پيام

 

 

برچسب‌ها: 
استانداري لرستان - شوراي اداري لرستان - ويروس كرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم