اختصاص یک دستگاه آنژیوگرافی پیشرفته به بیمارستان هفت تیر دورود

کد خبر: 
۵۱۱۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

اختصاص یک دستگاه آنژیوگرافی پیشرفته به بیمارستان هفت تیر دورود

اختصاص یک دستگاه آنژیوگرافی پیشرفته به بیمارستان هفت تیر دورود

خرم‌آباد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اختصاص یک دستگاه آنژیوگرافی پیشرفته به بیمارستان هفتم تیر شهرستان دورود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «بهرام دلفان» با اعلام این خبر گفت: این امر با پیگیری‌های مستمر دانشگاه علوم پزشکی لرستان، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و مشارکت خیرین سلامت صورت‌گرفته است.

وی بر لزوم توسعه، پیشرفت و تجهیز بیمارستان‌های سراسر استان لرستان تأکید کرد و گفت: دستگاه آنژیوگرافی قلبی که یکی از ابزارهای تشخیصی درمانی و نیازهای مبرم مردم این شهرستان بود، به بیمارستان شهدای هفت‌تیر دورود اختصاص‌یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: این دستگاه پزشکی هسته‌ای آنژیوگرافی قلبی یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز پزشکی دنیا است که از طریق هیئت‌امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای استقرار در بیمارستان شهدای هفت‌تیر شهرستان دورود اختصاص‌یافته است.

دلفان، بیان داشت: سایت محل استقرار دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان نیز باهمت معاونت توسعه مدیریت منابع دانشگاه اجرا و به اتمام رسیده است که در آینده نزدیک شاهد افتتاح رسمی و پذیرش بیماران قلبی و عروقی و مراجعین با تعرفه دولتی در شهرستان دورود خواهیم بود.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان - بهرام دلفان - آنژیوگرافی - دورود

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم