اختصاص بهترین مکان ادارات به نمازخانه

کد خبر: 
۲۹۱۳
امام جمعه پلدختر تأکید کرد؛

اختصاص بهترین مکان ادارات به نمازخانه

اختصاص بهترین مکان ادارات پلدختر به نمازخانه

امام جمعه پلدختر بر اختصاص بهترین و پاک‌ترین مکان ادارات این شهرستان به نمازخانه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی در جلسه ستاد اقامه نماز پلدختر اظهار داشت: اهمیت جایگاه نماز و برپایی نماز جماعت در قرآن و احادیث و آموزه‌های دینی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی، افزود: در این راستا ستادی جهت ترویج فرهنگ نماز در کشور تشکیل شده و هرساله اجلاس نماز برگزار می‌شود و رهبر معظم انقلاب به این مناسبت پیام جدیدی به این اجلاس صادر می‌کنند.

نبود نمازخانه در برخی ادارات پلدختر

امام جمعه پلدختر، بر ضرورت توجه به اهمیت برپایی نماز جماعت در ادارات شهرستان تاکید کرد و گفت: متأسفانه برخی ادارات شهرستان نمازخانه ندارند که انتظار می‌رود با توجه به اهمیت این فریضه مهم در این ادارات بهترین و پاک‌ترین مکان به این امر اختصاص داده شود.

حجت الاسلام موسوی، عملکرد دبیر ستاد اقامه نماز پلدختر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: عملکرد این ستاد در فضای مجازی و حقیقی مطلوب است و ادارات و آموزش و پرورش که در این زمینه فعالیت دارند با این ستاد همکاری لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: نماز جماعت یکی از شعائر مذهبی است که در جامعه اسلامی به آن تاکید فراوان شده و برکات زیادی دارد و همگان موظف به ترویج فرهنگ نماز و ترغیب افراد و خانواده به اقامه این فریضه الهی هستیم.

امام جمعه پلدختر گفت: خوشبختانه، مسئول حوزه علمیه امام رضا (ع) پلدختر در تأمین امام جماعت خوب عمل کردند و در تمام مساجد سطح شهر و روستاهای شهرستان به امامت روحانی به صورت جماعت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرهنگی - نماز - پلدختر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم