احیای واحد‌های تعطیل؛ اولویت شهید جمهور

کد خبر: 
۶۹۰۹
وزیر صمت:

احیای واحد‌های تعطیل؛ اولویت شهید جمهور

احیای واحد‌های تعطیل؛ اولویت شهید جمهور

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: احیای واحدهای راکد، نیمه فعال و تعطیل در کشور از اولویت‌ها و دغدغه‌های دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید بود.

 

به گزارش پایگاه خبری زرک، «عباس علی آبادی» روز پنجشنبه در سفر به شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تمام جلسات رئیس جمهور شهید، بررسی وضعیت واحدهای راکد و نیمه فعال را رصد می‌کردند.

 

وی افزود: احیای واحدهای راکد و به ظرفیت کامل رساندن واحدهای نیمه فعال از جمله اقدامات مهم رئیس‌جمهور شهید بود و ایشان بر تکمیل واحدهای نیمه تمام تاکید داشتند و امروز نیز اولویت ما گرفتن جشن احیای واحدهای راکد و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام در تمام کشور است.

 

وزیر صمت بیان کرد: در استان لرستان مشکل برق وجود داشت که با توجه به راه اندازی نیروگاه یک هزار مگاواتی جدید ظرفیت خوب و مطلوبی برای ایجاد و تکمیل واحدهای صنعتی و تولیدی بسیاری به وجود آمده است.

 

«علی آبادی» اضافه کرد: هدف از سفرهای استانی رئیس جمهور شهید و سایر اعضای هیئت دولت رسیدگی به وضعیت اقتصاد، اشتغال و وضعیت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در استان‌ها است.

 

«ابوطالب شفقت» استاندار لرستان، «مسلم مرادی» فرماندار بروجرد، «فاطمه مقصودی» نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی «علی آبادی» وزیر صمت را در این بازدیدها همراهی کردند.

 

بازدید از کارخانجات نساجی بروجرد، بازدید از کارخانه خودرو سازی فردا موتورز و افتتاح خط جوش و کلنگ زنی طرح توسعه این واحد، بازدید از داروسازی اکسیر، افتتاح شرکت پلاستیک کاران زاگرس، بازدید از شرکت فولاد پاسارگاد و نشست با فعالان اقتصادی شهرستان از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر صمت به شهرستان بروجرد است.

خبر: ایمان بیرانوند 

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
وزیر صمت - عباس علی آبادی - بروجرد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم