احداث ۲۴ پست برق در لرستان

کد خبر: 
۳۰۸۱
معاون استاندار لرستان خبر داد؛

احداث ۲۴ پست برق در لرستان

احداث 24 پست برق در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان از احداث ۲۴ پست برق در استان خبر داد و گفت: ۱۹ پست برق در این استان طی ۳ سال گذشته انجام شده و تا پایان خرداد ۱۴۰۰ نیز ۵ پست برق دیگر احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ در پنجمین روز از دهه مبارک فجر مراسم افتتاح پروژه فیدر جدید شرکت برق در بخش ویسیان شهرستان چگنی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان چگنی برگزار شد.

گودرز امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در این مراسم گفت: در برنامه‌ای که وزارت نیرو از یک سال پیش تحت عنوان پویش «الف، ب ایران» طراحی کرده است تا امروز، هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسیده است و حدود ۳۴۰ میلیارد تومان تا پایان اسفندماه تکمیل و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تقدیر از شرکت برق باختر و شرکت توزیع برق لرستان گفت: طبق آمار ۱۹ پست برق در استان ظرف ۳ سال گذشته اجرا، افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان افزود: حدود ۵ پست دیگر هم در حال اجرا است و امیدواریم تا پایان خرداد ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره‌برداری برسد که البته یک نمونه از آنها جزو پروژه‌های ۳۴۰ میلیارد تومانی است که تا پایان اسفند به بهره‌برداری خواهد رسید.

امیری اظهار داشت: شرکت توزیع برق لرستان حدود ۵۰۰ میلیارد تومان در بحث شبکه‌های فشار ضعیف، متوسط و ترانس موتورهای مورد نیاز هزینه کرده و در زمینه سیل همچنانی که شاهد هستیم کارهای بسیار مؤثری در تأمین برق و جلوگیری از قطعی برق برای واحدهای تولیدی انجام شده که خوشبختانه در سطح استان مشکلی در این زمینه نداریم.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - دوره چگنی - گودرز امیری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم