احداث ۳۱۳کلاس درس در مناطق محروم لرستان

کد خبر: 
۴۱۷۸
با اجرای پویش «غدیر تا ظهور» صورت می‌گیرد؛

احداث ۳۱۳کلاس درس در مناطق محروم لرستان

احداث ۳۱۳کلاس درس در مناطق محروم لرستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از احداث ۳۱۳ کلاس درس در مناطق محروم این استان در قالب پویش «غدیر تا ظهور» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ امیر غفوری‌نژاد در سخنانی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تا کنون با مشارکت خیرین مدرسه ساز کار ساخت ۱۰ مدرسه در قالب ۱۵ کلاس درس اجرایی شده است، اظهار داشت: امیدواریم در آغاز سال تحصیلی جدید کار ساخت شش کلاس از این میزان به اتمام برسد.

وی افزود: در خرداد همین سال نوسازی مدارس توانست کار ساخت ۴۰ کلاس درس را به پایان برساند و آنها را به سرانه آموزشی استان بیفزاید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان تصریح کرد: در ابتدای سال تحصیلی جدید نیز شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های شبانه روزی همکاران عزیز در نوسازی مدارس لرستان خواهیم بود و ماحصل آن تحویل ۱۲۰ کلاس جدید، ایمن و شکیل به آموزش و پرورش استان خواهد بود.

غفوری‌نژاد با اشاره به اهتمام نوسازی مدارس در رفع تنگناهای آموزشی استان و ارتقای مناطق کم برخوردار آموزشی به مناطق برخوردار، افزود: در همین راستا مقرر شد به برکت وجود اعیاد شعبانیه و غدیر خم، پویشی به نام از غدیر تا ظهور راه‌اندازی و ۳۱۳ کلاس درس در مناطق محروم استان لرستان احداث شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل نوسازی مدارس لرستان - امیر غفوری نژاد - مدرسه سازی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم