احداث ۲۰ سایت تلفن همراه در شهرهای لرستان

کد خبر: 
۵۹۷۳
مدیر مخابرات منطقه‌ استان خبر داد:

احداث ۲۰ سایت تلفن همراه در شهرهای لرستان

احداث ۲۰ سایت تلفن همراه در شهرهای لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان از احداث ۲۰ سایت تلفن همراه در شهرهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «نبی اله شمسی‌فر» با بیان اینکه برای توسعه ارتباطات در استان با چالش‌هایی مواجه هستیم که یکی از این چالش‌ها عدم همکاری مردم است، اضافه کرد: نیاز داریم در حوزه سایت‌های تلفن همراه، مردم همراهی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر چقدر این تکنولوژی افزایش یابد سطح پوشش کاهش می‌یابد، گفت: در استان نیاز به تعداد سایت‌های بیشتری داریم که برای رفع این موضوع، افزایش تعداد سایت‌ها برای تکمیل پوشش ضروری است.

مدیر مخابرات منطقه‌ لرستان با بیان اینکه هم‌اکنون در حال افزایش و توسعه تکنولوژی ۵G در استان هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۶۴۵ سایت تلفن همراه در استان وجود دارد که به تکنولوژی‌های ۲G و ۳G مجهز هستند.

شمسی‌فر با بیان اینکه ۱۴۰۰ تکنولوژی ۴G، روی این سایت‌ها نصب است، بیان کرد: همچنین ۸۰۰ تکنولوژی ۳G و مابقی هم ۲G روی سایت‌های تلفن همراه نصب شدند؛ بیش از دو تکنولوژی روی سایت‌ها نصب کرده‌ایم و اینگونه نیست که به تعداد سایت‌ها تکنولوژی داشته باشیم.

وی با بیان این اعتقاد که سایت‌های تلفن همراه مضر نیست و زیانی برای سلامت انسان ندارد اما متاسفانه این ذهنیت وجود دارد و مانع توسعه استان شده است، اظهار کرد: هم‌اکنون ۲۰ سایت در سطح شهرهای استان در حال احداث و اجرا داریم که بیش از شش سایت در شهر خرم‌آباد، دورود و نورآباد با ممانعت‌های مردمی مواجه است.

به گفته وی،اسناد رسمی از سازمان انرژی اتمی، وزارت‌خانه‌های بهداشت و ارتباطات و تنظیم مقررات داریم و هیچ مرجع علمی این زیان را تاکید نکرده است.

شمسی‌فر اضافه کرد: با توجه به اینکه در اکثر ساختمان‌های مخابراتی دکل‌های تلفن همراه وجود دارد تاکنون هیچ مشکلی برای همکاران ایجاد نشده اما متاسفانه این ذهنیت غلط مانع توسعه استان شده است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
مخابرات منطقه لرستان - نبی اله شمسی فر - سایت تلفن همراه - سایت ۵G

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم