احداث نقاهتگاه بيماران كرونايي در شهرستان‌هاي لرستان

کد خبر: 
۴۹۲
سپاه حضرت ابوالفضل استان اعلام آمادگي كرد؛

احداث نقاهتگاه بيماران كرونايي در شهرستان‌هاي لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: سپاه برای احداث نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان در صورت نیاز آمادگی دارد.
به گزارش پايگاه خبري زرك، سردار مرتضی کشکولی امروز جمعه در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که  با  حضور سردار سید حجت‌الله قریشی معاون آماد، تحقیقات و امور صنعتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در سپاه لرستان برگزار شد، ضمن تبریک سال نو از زحمات پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و مجموعه دست‌اندرکاران پزشکی در مواجهه و مبارزه با بیماری کرونا تشکر و قدردانی کرد.
وي با ارائه گزارشی از عملکرد سپاه و بسیج جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در لرستان اظهار داشت: سپاه استان در بحث تامین نیروی انسانی داوطلب تخصصی و غیر تخصصی در کنار دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: گندزدایی و ضدعفونی معابر، اماکن، بیمارستان‌ها، مساجد، بازارها و سطح شهرهای استان به صورت مستمر با حضور داوطلبانه و مشتاقانه بسیجیان انجام می‌شود.
كشكولي با اشاره به احداث و راه‌اندازی نقاهتگاه جهت نگهداری بیماران کرونایی استان عنوان کرد: این مرکز در مجموعه شهید بهشتی خرم‌آباد در بخش مردان، بخش زنان، CPR راه‌اندازی شده است و برای احداث نقاهتگاه جهت بیماران کرونایی در دیگر شهرستان‌های استان در صورت نیاز آمادگی داریم.

 

 

برچسب‌ها: 
نقاهتگاه - ويروس كرونا - فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم