اجرای طرح سنجش رضایت از کارکنان در شرکت آبفا لرستان

کد خبر: 
۵۶۱۷
مدیر عامل شرکت آبفا استان خبر داد؛

اجرای طرح سنجش رضایت از کارکنان در شرکت آبفا لرستان

طرح سنجش رضایت از کارکنان در شرکت آبفا لرستان

بازرسان استانداری به صورت میدانی از واحد مشترکین ستاد و امورات شهر خرم‌آباد بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در این خصوص گفت: یکی از اهداف شرکت آب و فاضلاب کسب رضایتمندی ارباب رجوع بوده چرا که سلامت و پویایی یک ارگان به رضایتمندی مردم از نحوه خدمات دهی به آنها است.

یاسر اکبریان گفت: از آنجا که اولویت این شرکت رضایت ارباب رجوع است در این راستا باید برای همکارانی که به نوعی با ارباب رجوع در ارتباط هستند کد دو بعدی تعریف شود که ارباب رجوع بتواند نظرات خود را در رابطه با شیوه ارائه خدمات پرسنل این شرکت اعلام نمایند.

در ادامه بازدید بازرسان استانداری از مشترکین شرکت آب و فاضلاب، رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات این شرکت نظرات و پیشنهادات و همچنین نقاط ضعف و قوت در اجرای این سامانه را با بازرسان در میان گذاشت.

رسول حسن زاده مدیر بازرسی و شکایات شرکت آبفا گفت: خوشبختانه با حمایت‌های مدیر عامل و معاونین شرکت این طرح به سرعت در حال نهادینه شدن است و همکاران از آن استقبال مناسبی داشته‌اند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شرکت آب و فاضلاب لرستان - طرح سنجش رضایت از کارکنان - کد دو بعدی - یاسر اکبریان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو


 

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم