اجرای طرح «یاریگران زندگی» در مدارس لرستان

کد خبر: 
۴۹۳۳
استاندار خبر داد؛

اجرای طرح «یاریگران زندگی» در مدارس لرستان

فرهاد زیویار استاندار لرستان

خرم‌آباد - استاندار لرستان از اجرای طرح «یاریگران زندگی» در سطح مدارس این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «فرهاد زیویار» امروز در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان از اجرای طرح «یاریگران زندگی» در سطح مدارس استان خبر داد.

وی، گفت: این طرح با رویکرد آموزشی و آگاه‌سازی برای دانش‌آموزان به‌عنوان نسل آیندهٔ کشور انجام می‌شود.

استاندار لرستان، عنوان کرد: برای تعیین مکان مدیریت اجرای این طرح پایشی از چند ساختمان اداره کل آموزش‌وپرورش با حضور دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر و مدیران کل امور اجتماعی استانداری، آموزش‌وپرورش و نوسازی و تجهیز مدارس انجام خواهد شد.

زیویار همچنین به راه‌اندازی کمپ ماده ۱۵ در یکی از محله‌های شهر خرم‌آباد اشاره کرد و اظهار کرد: این کمپ باتوجه‌به انتظارات مردم منطقه و اولویت معتادان آن محله با مشارکت اداره کل آموزش‌وپرورش و سپاه حضرت ابوالفضل (ع) راه‌اندازی خواهد شد.

وی در ادامه بر نقش شهرداران در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه مواد مخدر تأکید کرد و گفت: انتظار داریم انتظارات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جلسه آتی شورای شهر در شهرداری‌ها مطرح و رویکردهای حمایتی شهرداری‌های دارای ظرفیت مصوب و در جلسهٔ بعدی عنوان شود.

بنا بر این گزارش، در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همچنین گزارش‌هایی از فضای کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان، کمپ ویژه آقایان در شهرک «بابا عباس» و اقدامات مبارزاتی نیروی انتظامی در کشف و ضبط مواد و معرفی افراد متخلف به دستگاه قضائی ارائه شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرهاد زیویار - استانداری لرستان - ستاد مبارزه با مواد مخدر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم