اجرای طرح «ضیافت افطاری» در بهزیستی لرستان

کد خبر: 
۵۱۹۱
مدیرکل بهزیستی استان خبر داد؛

اجرای طرح «ضیافت افطاری» در بهزیستی لرستان

اجرای طرح «ضیافت افطاری» در بهزیستی لرستان

خرم‌آباد - مدیرکل بهزیستی لرستان از اجرای طرح «ضیافت افطاری» در سطح جامعه هدف بهزیستی این استان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «همایون عمودی زاده» امروز دوشنبه در برنامه ضیافت افطاری، اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب قدر با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان و با همکاری کانون خادم‌یاران رضوی، ضیافت افطاری در قالب پویش «در محضر ولی‌نعمتان» در بهزیستی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

وی با اعلام اینکه در این مراسم حدود ۲۰۰ نفر از جامعه هدف سازمان بهزیستی استان لرستان حضور داشتنذ، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان هم‌زمان با سراسر کشور پویش ضیافت افطاری جامعه تحت پوشش این سازمان در استان لرستان برگزار و با استقبال خیرین نیز همراه بوده است.

عمودی زاده، با اشاره به اینکه به همین مناسبت دعوت می‌کنیم همه خیرین که با جامعه هدف ما ارتباط دارند در این مناسبت‌ها ما را یاری بدهند، ادامه داد: بهزیستی یکی از ارگان‌هایی است که باتوجه‌به تعدد وظایف و تنوع خدماتی که دارد، نیازمند یاری آحاد مردم است.

مدیرکل بهزیستی لرستان، گفت: ماه مهمانی خدا حس و حال خیلی خوبی را برای مردم به همراه دارد و مردم در این ماه سعی می‌کنند بیشتر از روزهای دیگر در کارهای نیک مشارکت داشته باشند.

عمودی زاده، بیان کرد: ماه مبارک رمضان یک فرصت عالی برای کمک به همنوعان در جامعه است و با هر کار کوچکی می‌توانیم روشنایی را به خانه‌ها و سفره‌های افطار افراد نیازمند متصل کنیم و شاید هر کاری حتی کوچک بتواند دل یک خانواده را شاد کند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل بهزیستی لرستان - همایون عمودی زاده - ضیافت افطار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم