اجرای طرح‌های زنجیره سبز ستاد اجرایی در پلدختر

کد خبر: 
۵۸۲۹
مدیرکل ستاد اجرایی لرستان خبر داد؛

اجرای طرح‌های زنجیره سبز ستاد اجرایی در پلدختر

اجرای طرح‌های زنجیره سبز ستاد اجرایی در پلدختر

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان از سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد تومانی بنیاد برکت این ستاد در طرح‌های اشتغال‌زایی زنجیره سبز با محوریت کشاورزی در شهرستان پلدختر خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۴۳۰ نفر فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «مجید طائف» اظهار کرد: یکی از برنامه‌های بنیاد برکت این ستاد در حوزه اشتغال‌زایی اجرای طرح‌های زنجیره سبز با محوریت کشاورزی است.

وی افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی زنجیره سبز از قبیل اجرای طرح‌های آبیاری قطره‌ای، تجهیز چاه‌های آب، تعمیر منابع آبی، کانال‌کشی و استفاده از روش‌های نوین با هدف کاهش هزینه‌های کشاورزی، افزایش تولیدات کشاورزان، حفظ امنیت غذایی و استفاده بهینه از منابع آبی انجام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با بیان اینکه طی دو سال گذشته طرح‌های اشتغال‌زایی زنجیره سبز ستاد اجرایی لرستان در ۱۲ روستای شهرستان پلدختر اجرایی شده است، ادامه داد: در این راستا و با نصب ایستگاه‌های پمپاژ آب ۵۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش قرار گرفت.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد تومانی ستاد اجرایی لرستان در طرح‌های اشتغال‌زایی زنجیره سبز در شهرستان پلدختر، گفت: یکی از اهداف طرح زنجیره سبز فرهنگ‌سازی اشتغال‌زایی اجتماع‌محور است که در این راستا مبلغ آورده مردم برای اجرای طرح‌ها ۳ میلیارد تومان بوده است.

طائف میزان اشتغال‌زایی طرح‌های زنجیره سبز ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان در شهرستان پلدختر را ۴۳۰ نفر اعلام کرد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
ستاد اجرایی لرستان - اشتغالزایی - مجید طائف - بنیاد برکت

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم