اجرای راه‌آهن مطالبه اصلی لرستانی‌ها

کد خبر: 
۴۵۴۷
استاندار لرستان تاکید کرد؛

اجرای راه‌آهن مطالبه اصلی لرستانی‌ها

اجرای راه‌آهن مطالبه اصلی لرستانی‌ها

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه اجرا و تکمیل پروژه راه‌آهن یکی از مطالبات اصلی مردم استان است، از پیگیری این پروژه در سفر آتی رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه درجمع خبرنگاران در خصوص وضعیت پروژه راه آهن خرم آباد گفت: راه آهن یکی از پروژه‌های اساسی لرستان است که تکمیل آن در دستور کار استانداری قرار دارد.

وی اظهار داشت: راه آهن دورود - خرم آباد و بروجرد از جهاتی برای همه مردم لرستان مهم است و در صورت راه اندازی تمام استان از آن بهره برداری خواهند کرد، از این رو مطالبه مهم مردم استان است.

استاندار لرستان تصریح کرد: راه آهن قدیمی لرستان در بحث پدافند غیرعامل دارای مشکلاتی است و معتقدیم اجرای پروژه جدید که از خوزستان به سمت استان مرکزی ادامه دارد، باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

زیویار ادامه داد: این پروژه و چند طرح مهم دیگر از استان، در سفر آتی رئیس جمهور محترم به لرستان به عنوان مطالبات اصلی، با هیئت دولت مطرح و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: برای تکمیل و پیشبرد بهتر امورات راه آهن خرم آباد ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه در بحث تأمین اعتبار و وزارت راه و شهرسازی در رابطه با موضوعات فنی پروژه نظرات خود را ارائه دهند.

استاندار لرستان افزود: امیدواریم این خواسته مردم استان با انجام کارهای کارشناسی و همت دستگاه‌های اجرایی ذیربط هر چه سریع‌تر به نتیجه رسیده و شاهد بهره برداری از آن باشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
استاندار لرستان - فرهاد زیویار - راه آهن

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم