اتمام کانال‌های دفع آب‌های سطحی در گرو تأمین اعتبار

کد خبر: 
۳۲۸۴
معاون حمل‌ و نقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد:

اتمام کانال‌های دفع آب‌های سطحی در گرو تأمین اعتبار

علیرضا صادقی معاون حمل‌ و نقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد

معاون حمل‌ و نقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد گفت: دفع آب‌های سطحی شهر بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا تمام کانال‌های دفع آب‌های سطحی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علیرضا صادقی امروز چهارشنبه در جمع رسانه‌ها با بیان اینکه بودجه شهرداری خرم‌آباد جوابگوی سامان‌دهی دفع آب‌های سطحی این شهر نیست، اظهار کرد: با وجودی که شهرداری امسال و سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده، اما واقعیت این است که با وضعیت بودجه شهرداری نمی‌توانیم جمع‌آوری آب‌های سطحی را سامان‌دهی کنیم چرا که طبق برآورد ماه گذشته حوزه عمرانی، دفع آب‌های سطحی بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دو یا سه نقطه حساس و بحرانی از جمله سه راه گلدشت و کوچه‌های نوبهار میدان تیر در بحث دفع آب‌های سطحی در اولویت قرار دارد که نیازمند اعتبار برای اجرای آن هستیم.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اجرای پروژه آسفالت گفت: بودجه ۳۰۰ میلیاردی شهرداری جوابگوی آسفالت معابر این شهر نیست.

وی با بیان این که اگر بودجه ۳۰۰ میلیاردی شهرداری را ۵۰ درصد جاری و ۵۰ درصد عمرانی در نظر بگیریم می‌توانیم هرسال ۱۰ تا ۱۵ درصد این بودجه را برای آسفالت معابر در نظر بگیریم چراکه علاوه بر آسفالت، بودجه ماشین‌آلات و تجهیزات فضای سبز را نیز باید پیش بینی کرد بنابراین توان شهرداری بیش از این نیست.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - شهرداری خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم