اتصال ۹۷درصد روستاهای بروجرد به شبکه سراسری گاز

کد خبر: 
۴۲۹۹
رئیس شرکت گاز بروجرد خبر داد؛

اتصال ۹۷درصد روستاهای بروجرد به شبکه سراسری گاز

شاهرخ همتی رئیس شرکت گاز بروجرد

رئیس شرکت گاز بروجرد گفت: در راستای خدمات رسانی یکسان به روستاییان بیش از ۹۷ درصد روستاهای این شهرستان به شبکه سراسری گاز متصل شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ شاهرخ همتی روز پنجشنبه در تشریح این خبر افزود: در راستای طرح گازرسانی به روستاها ۱۰۰ درصد روستاهای بخش اشترینان و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری بروجرد دارای گاز شهری هستند.

وی اظهار داشت: از مجموع ۲۰۲ روستای واجد شرایط گازرسانی در شهرستان بروجرد تاکنون ۱۹۰ روستا گازرسانی شده و تعداد ۱۲ روستای دیگر در حال اجرا است.

رئیس شرکت گاز بروجرد بیان کرد: در گرامیداشت هفته دولت چهار طرح گازرسانی روستایی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد و چهار طرح دیگر با پیشرفت بالای ۷۰درصد در حال اجرا است.

همتی اضافه کرد: در هفته دولت روستاهای «چم صیدی علیا و سفلی و دره بیداد علیا و سفلی» با حدود ۷۰ خانوار و اجرای ۱۰ هزار متر خط لوله گاز به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به این روستاها هزینه شده است، اظهار داشت: مجموع مشترکان گاز شهری شهرستان بیش از ۱۱۶ هزار مشترک است که از این تعداد بیش از ۹۰هزار مشترک شهری و مابقی در روستاها ساکن هستند.

انتهای پیام/

 

 
 
 

برچسب‌ها: 
شرکت گاز لرستان - شاهرخ همتی - بروجرد - گازرسانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم