اتحاد نمایندگان بروجرد در مجلس برای پیشبرد کارها

کد خبر: 
۲۴۴۸
امام‌جمعه بروجرد تاکید کرد؛

اتحاد نمایندگان بروجرد در مجلس برای پیشبرد کارها

حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت‌های بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد، افزود: نیاز است ۲ نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با هم اتحاد داشته باشند تا کارها به خوبی پیش برود.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت‌الاسلام سید علی حسینی در دیدار اصحاب رسانه و فعالان مجازی که امروز ۲۶ آذرماه صورت گرفت، اظهار داشت: انصافاً مردم شهرستان بروجرد خیلی خوب هستند و با همه مشکلات جامعه، پای کار انقلاب و نظام ایستاده‌اند، مشکلات جامعه بسیار است.

وی با اشاره به گرانی، ادامه داد: بیشترین علت گرانی ضعف مدیریت است و باید با مدیریت خوب و نظارت دستگاه‌های نظارتی کنترل شود.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه رسالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قانون‌گذاری است، تأکید کرد: آن‌ها نباید در عزل و نصب مدیران دخالت کنند. متاسفانه این موضوع در بین نمایندگان وجود دارد، نمایندگان مجلس باید با هدف مشخص برای مردم کار کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: شهرستان بروجرد ظرفیت‌های بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد و نیاز است که ۲ نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با هم اتحاد داشته باشند تا کارها به خوبی پیش برود.

حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به خبرنگاران گفت: خبرنگاران نباید نسبت به مشکلات بی‌اعتنا باشند و همواره باید صداقت و امانت‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران به مردم آگاهی و امید و بصیرت بدهند، خبرنگاران مسائل مختلف جامعه را آسیب‌شناسی کنند و با کمک کارشناسان راهکار حل مشکلات را ارائه دهند.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است و خیلی از سرمایه‌داران این شهرستان تمایل دارند که در بروجرد سرمایه‌گذاری کنند.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: در این راستا خبرنگاران باید ظرفیت‌های شهرستان را معرفی کنند تا خیران و افرادی که دارای تمکن مالی هستند با دلگرمی سرمایه‌هایشان را برای توسعه و پیشرفت بروجرد صرف کنند.

گفتنی است در این دیدار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی مشکلات شهرستان را بیان کردند.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها: 
امام جمعه بروجرد - حجت الاسلام سید علی حسینی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم