ابتلای۲۰هزار لرستانی به کرونا طی یک‌ماه

کد خبر: 
۳۶۱۵
استاندار مطرح کرد؛

ابتلای۲۰هزار لرستانی به کرونا طی یک‌ماه

ابتلای۲۰هزار لرستانی به کرونا طی یک‌ماه

استاندار لرستان با اشاره به افزایش سریع ابتلاء، بستری و مرگ بر اثر کرونا در این استان گفت: تنها در فروردین ماه امسال، ۲۰ هزار نفر در لرستان به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سید موسی خادمی امروز شنبه در حاشیه جلسه ستاد کرونا لرستان اظهار داشت: آمارها در استان حکایت از افزایش سریع ابتلاء، بستری و مرگ بر اثر کرونا در سال جدید دارد.

وی گفت: گزارشات ارائه شده نشان از این دارد که کشور همچنان در روند صعودی ابتلاء به کرونا قرار گرفته و در لرستان نیز وضعیت به همین شکل بوده و متأسفانه آمار ابتلاء، بستری و فوت بر اثر بیماری به شدت در حال افزایش است.

استاندار لرستان اظهار داشت: بر اساس گزارشات ارائه شده از ابتدای شیوع کرونا تا پایان اسفند سال گذشته حدود ۷۰ هزار نفر در لرستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که با یک روند رو به رشد سریع تعداد ۲۰ هزار نفر مبتلا فقط در فروردین امسال به این آمار افزوده شده است.

خادمی با اشاره به اینکه میزان بستری‌ها و فوت به شدت در حال افزایش است، افزود: تعداد مرگ‌های بر اثر کرونا در استان نسبت به اسفند گذشته پنج برابر شده و در تعداد بستری‌ها نیز به همین نسبت رشد داشته‌ایم که متأسفانه این روند در حال افزایش است.

وی تصریح کرد: در این شرایط تنها راه مهار بیماری و کنترل آن رعایت نکات بهداشتی، پرهیز از هرگونه مسافرت، ترددها، تجمعات و دورهمی‌های غیر ضروری است.

استاندار لرستان در ادامه از موضوع واردات واکسن بیشتر به کشور خبر داد و گفت: در جلسه امروز واکسینه کردن تعداد بیشتری از مردم در بهار و تابستان امسال با استفاده از واکسن‌های وارداتی و واکسن‌های تولید داخل مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - کرونا - استانداری لرستان - سید موسی خادمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم