آیین اختتامیه چهارمین رویداد راه سلیمانی

کد خبر: 
۵۹۲۳
مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی بیان کرد؛

آیین اختتامیه چهارمین رویداد راه سلیمانی

آیین اختتامیه چهارمین رویداد راه سلیمانی

در آیین اختتامیه چهارمین رویداد راه سلیمانی در سالن اجتماعات اداره‌کل ارشاد لرستان، هنرمندان لرستانی آثار فاخری درباره سردار دل‌ها تولید کردند‌.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «اعظم روانشاد» صبح امروز در آیین اختتامیه چهارمین رویداد راه سلیمانی در سالن اجتماعات اداره‌کل ارشاد لرستان، اظهار کرد: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های این اداره کل با موضوعات فرهنگی و هنری در سه قالب کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت طراحی و اجرا شد. 

وی با اشاره به تولید آثار فاخر و ارزشی از سوی هنرمندان لرستانی درباره سردار سلیمانی گفت: ذوق هنری هزاران هنرمند در استان به جوشش درآمد تا بدون هیچ‌گونه سفارشی، آثار فاخری درباره سردار دل‌ها تولید شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هدف از برگزاری این یادواره، یادآوری مسیر نورانی جهاد، ایثار، شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید بصیرت‌آفرین حاج قاسم سلیمانی است. 

روانشاد با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها یک نام و یک تن نبود افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی یک راه و مکتب بود؛ از این‌رو تبیین و زنده نگه‌‌داشتن راه و آرمان‌های مکتب سلیمانی وظیفه ماست.

وی با اشاره به فراگیر شدن مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: در حیطه فرهنگ و هنر متعهد اجتماعی و سیاسی، ایثار و شهادت امروز کرمان تکرار شهادت سردار سلیمانی است و فرداها هم ما آماده شهادتیم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
راه سلیمانی - اعظم روانشاد - ارشاد لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم