آموزش و پرورش؛ عرصه‌ای برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت

کد خبر: 
۵۴۶۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

آموزش و پرورش؛ عرصه‌ای برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت

آموزش و پرورش؛ عرصه‌ای برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه قرائت قرآن باید بر جان و روح افراد اثر داشته باشد، گفت: آموزش و پرورش عرصه وسیعی برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت است و می‌توان از این ظرفیت برای تربیت نسل استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» ظهر امروز در دیدار با مسوولان فرهنگی آموزش و پرورش لرستان، ضمن گرامی‌داشت هفته قرآن، عترت و نماز، اظهار کرد: قرآن کلام خدا است و این کلام جذاب و تاثیرگذار وقتی از نهادی پاک قرائت می‌شود، اثرگذاری آن مضاف می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: همچنان که بسیاری از انسان‌ها به واسطه شنیدن صوت دلنشین قرآن توسط پیامبر اکرم(ص) ایمان و اسلام آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه قرائت قرآن باید بر جان و روح افراد اثر داشته باشد، افزود: آموزش و پرورش عرصه وسیعی برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت است و می‌توان از این ظرفیت برای تربیت نسل استفاده کرد.

شاهرخی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه قرآن و عترت آموزش و پرورش لرستان، گفت: برخی‌ها نیمه خالی را می‌بینند، باید هم به کارهای انجام شده توجه شود و هم برای کارهای انجام نشده برنامه‌ریزی کرد.

وی ادامه داد: باید طراحی‌ها به گونه‌ای شود که فردای ما از امروز بهتر باشد و تحقق این مهم مستلزم همکاری بین بخشی و صرف اعتبار است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه است، افزود: هر چه در میدان فرهنگی عمل کنیم، به همان میزان از آسیب‌های اجتماعی دور می‌شویم، بنابراین در زمینه رشد فرهنگی و تاباندن نور قرآن در دل‌ها باید اهتمام ویژه داشت.

شاهرخی اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی قرآنی و فرهنگی بوده و هست و خواهد بود و فتح‌الفتوح انقلاب تربیت انسان‌های برجسته است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
نماینده ولی فقیه در لرستان - سید احمدرضا شاهرخی - اداره کل آموزش و پرورش لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم