آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۳۸۷۲ نفر رسید

کد خبر: 
۱۳۸۱
اینفوگرافیک |

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۳۸۷۲ نفر رسید

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به 3872 نفر رسید

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان گفت: با مثبت شدن ۶۴مورد دیگر در استان آمار ابتلای قطعی به کرونا در لرستان به ۳۸۷۲نفر رسید.

به گزارش خبرنگار زرک، محمدرضا نیکبخت ظهر سه‌شنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: از ۶۰۴ نمونه ارسالی در طی بیست و چهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان تعداد ۶۴ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.

او با اعلام اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان دو فوتی به علت کووید ۱۹ در لرستان داشته‌ایم، افزود: از ابتدا تا کنون تعداد ۱۵۴ نفر از هم استانی‌ها به علت کووید ۱۹ جان باخته‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ خبر داد و افزود: تا کنون ۲۲۸۰۱ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در استان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۱۹۸۴۱ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۳۸۷۲ مورد مثبت و تعداد ۱۵۹۶۹ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت با بیان اینکه تعداد ۳۷ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، یادآور شد: از ابتدا تا کنون تعداد ۳۶۸۱ نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند./

 

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشكي لرستان - محمدرضا نيكبخت - ویروس کرونا - اینفوگرافیک - کووید۱۹

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم