آمادگی کامل قرارگاه خاتم در افتتاح پروژه‌های مواصلاتی

کد خبر: 
۶۶۴۹
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا خبر داد؛

آمادگی کامل قرارگاه خاتم در افتتاح پروژه‌های مواصلاتی

سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا از آمادگی کامل این قرارگاه در افتتاح پروژه های مواصلاتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سردار «عبدالرضا عابد» که در آیین افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد سخن می‌گفت، با ذکر حضور فعّال قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در پروژه‌های اقصی نقاط کشور، اضافه کرد: از مسئولان ذی‌ربط در افتتاح این پروژه در مرکز لرستان قدردانی می‌کنم.

وی با اعلام اینکه تقاطع غیرهم‌سطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد هشت ‌ماه زودتر به بهره‌برداری رسیده‌است، توضیح داد: این قرارگاه در افتتاح پروژه‌های مواصلاتی آمادگی کامل دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه اظهار کرد: دیار لرستان در قبل و بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرد و لشکر لرستان در جبهه غرب و جنوب خوش درخشید و رشادت مردم این دیار تن دشمن را می‌لرزاند.

سردار عابد بیان کرد: دشمن با تحریم فکر می‌کرد مردم ایران را با چالش‌هایی مواجه می‌کند در حالی که فرزندان این ملت در قرارگاه سازندگی با شعار «ما می‌توانیم» توانمندی خود را به رخ کشیدند و پروژه‌های راهبردی و استراتژیک را به نتیجه رساندند.

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی در بخش‌های نفت، گاز، گازوئیل و پتروشیمی حضور فعّال دارد، بیان کرد: این قرارگاه ۴۵ میلیون لیتر بنزین به‌صورت روزانه تولید می‌کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به ساخت ۶۲ سد توسط این قرارگاه از جمله سد کرخه خاطرنشان کرد: حدود ۲۷ میلیارد مترمکعب آب پشت این سدها ذخیره شده‌است.

عابد گفت: هزاران کیلومتر آزادراه، راه‌آهن و بزرگراه توسط قرارگاه ایجاد شده و به بحث معادن و جلوگیری از خام‌فروشی نیز ورود کرده‌ایم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا افزود: ۵۰۰۰ پیمانکار بخش خصوصی با جمعیّت ۱۵۰هزار نفر توسط این قرارگاه به‌کارگیری شده‌اند. این راهبرد و توانمندی دشمنان را ناراحت کرده است و آن‌ها در تلاشند که منافع کشورهای مسلمان را تصرّف کنند.

عابد بیان کرد: ۳۳۰کیلومتر تونل در عمق ۱۵۰متری زمین در ۹ کلان‌شهر کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ایجاد شده‌است.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
قرارگاه سازندگی - قرارگاه خاتم الانبیا - عبدالرضا عابد - تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم