آمادگی جسمانی؛ رمز موفقیت ورزشکاران لرستانی

کد خبر: 
۲۷۹۹
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

آمادگی جسمانی؛ رمز موفقیت ورزشکاران لرستانی

سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با رئیس هیأت کشتی لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، رمز موفقیت ورزشکاران این استان را آمادگی جسمانی بالای آنها عنوان کرد و گفت: جوانان لرستان در کُشتی و دو و میدانی بسیار موفق عمل کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در دیدار با فرید بهرامی رئیس هیأت کشتی لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ورزش دارد، اظهار داشت: جوانان لرستان در زمینه ورزش کشتی، دو و میدانی که نیازمند آمادگی جسمانی بالایی است بسیار موفق هستند. 

وی افزود: در جمهوری اسلامی در ورزش گام‌های خوبی برداشته شده است، ولی ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که باید به آنها توجه شود و موفقیت زمانی حاصل می‌شود که در کنار توان دولتی ظرفیت‌های مردمی نیز به کار گرفته شود.  

هزینه کردن در ورزش، سرمایه گذاری است

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: باید دانش آموزان مستعد در رشته‌های مختلف به سمت ورزش هدایت شوند؛ چراکه هرچقدر در زمینه ورزش هزینه شود سرمایه گذاری است و پیامدهای ارزشمندی دارد و راهگشا است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در کنار ورزش قهرمانی باید روحیه پهلوانی، دینی و جوانمردی نیز در بین ورزشکاران استان تقویت شود که میراث گرانقدری از خود به جای بگذارند.

وی ضمن تاکید بر ارتباط ورزشکاران با روحانیت وحوزه‌های علمیه گفت: در اردوهای ورزشی از روانشناسانی که تجربه کارهای دینی و مذهبی دارند بهره گرفته شود و همچنین حضور روحانیت در اردوهای ورزشی جهت تقویت روحیه مذهبی و پهلوانی بسیار مؤثر است.

محمد بیرانوند/

 

برچسب‌ها: 
ورزشی - کشتی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم