آماده‌سازی ۲ مرکز اضطراری بستری بیماران کرونایی در بروجرد

کد خبر: 
۴۲۷۸
خطیب جمعه بروجرد خبر داد؛

آماده‌سازی ۲ مرکز اضطراری بستری بیماران کرونایی در بروجرد

سید علی حسینی امام جمعه بروجرد

خطیب جمعه بروجرد از آماده سازی ۲ منطقه اضطراری بستری بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: برخی هیات‌های عزاداری در دهه محرم و همچنین نمازگزاران جمعه دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را به شکل صحیح رعایت کردند که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به موج پنجم کرونا و افزایش تعداد مبتلایان در شهرستان با کمبود تخت، تجهیزات پزشکی و فضای درمانی مواجه بودیم که در جلسه اضطراری روز  گذشته مقرر شد ۲ منطقه در شهرک اندیشه و دانشگاه آزاد اسلامی برای بستری بیماران کرونایی ویژه خواهران و برادران آماده شود.

بروجرد با کمبود پزشک و پرستار مواجه است

امام جمعه بروجرد همچنین ضمن تبریک روز پزشک گفت: پزشکان و کادر درمان به دلیل تداوم کرونا خسته هستتد و بروجرد هم اکنون با کمبود پزشک و پرستار مواجه است که فرمانداری و نظام پزشکی قول مساعد داده‌اند مشکل کمبود نیرو در کادر درمان را برطرف کنند.

حجت الاسلام حسینی با قدردانی از کادر درمان که شبانه روز در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا فعالیت دارند، تصریح کرد: راه قدردانی از کادر درمان رعایت دستورالعملهای بهداشتی است، همچنین همه برنامه‌ها و جلسات باید در فضای باز برگزار شود تا خطر انتقال ویروس کاهش یابد. 

وی تاکید کرد: در بازدید از بیماران بخش کرونای بیمارستان بروجرد متاسفانه دیده شد که اغلب بیماران جوانان و افراد میانسال هستند که این قشر باید کرونا و خطر آن را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
خطبه های نماز جمعه - حجت الاسلام سید علی حسینی - امام جمعه بروجرد - کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم