آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و امدادی لرستان

کد خبر: 
۴۹۴۱
در پی هشدار بارش؛

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و امدادی لرستان

استاندار لرستان از آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با سیلاب و مخاطرات احتمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، استاندار لرستان گفت: باتوجه‌به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر ورود سامانه بارشی به جوی استان طی ۷۲ ساعت آینده تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با سیلاب و مخاطرات احتمالی در حال آماده‌باش هستند.

فرهاد زیویار افزود: باتوجه‌به برودت هوا در بخش‌هایی از شهرستان الیگودرز، ازنا، بروجرد، دلفان، درود و سلسله احتمال بارش برف را در این مناطق خواهیم داشت.

وی گفت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، بیشترین بارش باران در مرز شهرستان پلدختر از عصر امروز تا بعدازظهر فردا  به میزان ۸۰ تا ۱۰۰ میلی‌متر را خواهیم داشت که بارش‌ها به‌صورت رگباری و لحظه‌ای خواهد بود.
استاندار لرستان افزود: باتوجه‌به جاری‌شدن روان آب‌ها و سیلاب‌های متعدد در مسیر رودخانه‌ها و مناطق مختلف استان ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی استان  آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی داشته باشند.

استاندار لرستان گفت: در مناطق صعب‌العبور و گردنه‌های استان مثل گردنه «زالیان»، «رازان»، «گاماسیاب» و گردنه «گله بادوش» دستور آماده‌باش کامل برای اسکان اضطراری مسافران داده شده و اقلام امدادی بین شهرستان‌ها توزیع شده و در این زمینه مشکلی نداریم.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - فرهاد زیویار - سازمان مدیریت بحران

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم