آغاز طرح نظارتی بازار شب یلدا در لرستان

کد خبر: 
۴۶۲۲
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

آغاز طرح نظارتی بازار شب یلدا در لرستان

آغاز طرح نظارتی بازار شب یلدا در لرستان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از آغاز طرح نظارتی بازار شب یلدا در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ یوسف مرادی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر تشدید کنترل و بازرسی و نظارت در استان گفت: طرح نظارتی شب یلدا به منظور تأمین اقلام مورد نیاز و جلوگیری از تخلفات احتمالی صنفی، با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان ۱۰ روز زودتر از زمان مشابه در سال گذشته اجرایی می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به قانون انتزاع از مرداد ماه سال جاری مسئولیت تأمین، توزیع و نظارت محصولات کشاورزی، غذایی و دامی اعم از گوشت، مرغ، تخم مرغ و انواع و اقسام نان از سازمان صمت منفک و به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده و دستورالعمل لازم در این خصوص از ۲۰ آبان ماه ابلاغ شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه تمهیدات لازم در راستای اقدامات نظارتی با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه‌های بارفروشان، میوه و سبزی، آجیل، خشکبار و قنادان در این طرح پیش‌بینی شده و با جدیت دنبال خواهد شد، عنوان کرد: در طرح یاد شده کنترل و نظارت بر فرایند صدور فاکتور، رعایت ضرایب سود عمده و خرده فروشی، نحوه عرضه اقلام اولویت‌دار شب یلدا در میادین عمده فروشی میوه و واحدهای صنفی عرضه کننده آجیل، خشکبار و شیرینی در دستور کار قرار دارد.

مرادی از همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و مجموعه بسیج اصناف در کنار بازرسان صمت استان در اجرای اقدامات نظارتی خبر داد و گفت: گشت‌های مشترک به صورت میدانی و مستمر در طول سال و ایام مختلف بویژه در اقلام اساسی در قالب همکاری با سایر دستگاه‌های متولی اجرایی می‌شود.

وی افزود: هم افزایی لازم با سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص نظارت بر شرکت‌های پخش و انبارها و همچنین آشنایی این مجموعه با فرایندهای نظارتی، اتحادیه‌ها و اصناف در راستای بهبود روند نظارت‌های اثربخش انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان - شب یلدا - نظارت و بازرسی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم