آغاز رأی گیری دور دوم انتخابات در لرستان

کد خبر: 
۶۷۶۲
هم‌زمان با ۱۵ استان دیگر صورت گرفت؛

آغاز رأی گیری دور دوم انتخابات در لرستان

آغاز رأی گیری دور دوم انتخابات در لرستان

خرم‌آباد - رأی‌گیری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لرستان برای کسب ۲ کرسی باقیمانده، هم‌زمان با ۱۵ استان دیگر آغاز شد.

به گزارش زرک، در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان ۳۵ نفر از داوطلبان حوزه‌های انتخابیه استان به‌صورت رسمی انصراف خود را از ادامه رقابت‌ها اعلام کردند و در حوزه انتخابیه الیگودرز ۳۷، بروجرد ۷۶، خرم‌آباد و چگنی ۱۰۰، دلفان و سلسله ۲۷، دورود و ازنا ۴۶، پلدختر و معمولان ۱۲ و کوهدشت و رومشکان ۵۲ نفر داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

«عباس گودرزی» و «فاطمه مقصودی» از حوزه انتخابیه بروجرد، «روح‌الله لک علی‌آبادی» از حوزه انتخابیه دورود و ازنا، «علی امامی راد» از حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان، «سید حمیدرضا کاظمی» از حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان، «حمیدرضا گودرزی» از حوزه انتخابیه الیگودرز، «محمدحسین محمدی» از حوزه انتخابیه سلسله و دلفان در دور نخست به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

مجموع آرای اخذ شده از حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی ۲۰۸,۹۵۰ رأی بود که از این تعداد ۱۹۳,۸۶ رأی صحیح به صندوق‌ها انداخته شده است و محمدرضا ملکشاهی راد با ۳۰,۷۴۱ رأی، رضا سپهوند با ۲۲,۶۵۲ رأی، قدرت‌الله ایمانی با ۲۰,۴۸۰ رأی و هادی هاشمی نیا با ۱۷,۸۰۵ رأی به دور دوم راه یافتند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار شد که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری داشت که تکلیف ۲ کرسی باقیمانده حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی امروز ۲۱ اردیبهشت ماه مشخص خواهد شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
انتخابات مجلس شورای اسلامی - ستاد انتخابات کشور - لرستان - نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم