آغاز ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان

کد خبر: 
۴۰۴۰
همزمان با سراسر کشور؛

آغاز ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان

آغاز ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «علی آشتاب» امروز شنبه در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها از آغاز ثبت نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور در لرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه نام نویسی در این جشنواره در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی شروع شده است عنوان کرد: همچنین مهم‌ترین ویژگی جشنواره امسال اضافه شدن بخش گردشگری و صنایع دستی به عنوان بخش تخصصی این جشنواره در کنار بخش‌های اقتصادی فوق است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر شناسایی و انتخاب کارآفرینانی است که با پشتکار و خلاقیت تحولی بر تولید و اشتغال ایجاد کرده‌اند افزود: مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنها به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور است.

آشتاب گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام از یک تیرماه تا ۱۰ مرداد ماه سال‌جاری به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به نشانی WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مراحل ثبت نام جشنواره به صورت اینترنتی است عنوان کرد: کارآفرینان در صورت لزوم می‌توانند در صورت لزوم با شماره تلفن‌های ۳۳۲۲۹۸۰۴ و ۳۳۹۸۲۲۹۸۰۶ تماس گرفته و یا با مراجعه به وب سایت lorestan.mcls.gov.ir از روند جزئیات این جشنواره با خبر شوند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان - علی آشتاب - کارآفرینان برتر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم